Forums
Shkodra -Lajme - Forum - Chat - Muzik - Radio -Video - TV :: Forums :: Arti - Kultura - Tradita - Fotografia - Video :: Figuara të Ndritura Kombetare

<< Previous thread | Next thread >>
Albin Kurti
Moderators: :::ShkoderZemer, SuperGirl, babo, ⓐ-ⓒⓐⓣ, Edmond-Cela, ::bud::, ~*Christel*~, Al Bundy, :IROLF:, ::albweb::, OLIVE OYL
Author Post
L - N
Sat May 09 2009, 08:43am
Registered Member #1228

Albin Kurti

Albin Kurti (born 24 March 1975, in Pristina, Kosovo) is the leading activist of VETËVENDOSJE!.

He came to prominence in 1997 as the vice-president of UPSUP, the University of Prishtina Student Union, and the main organiser of the nonviolent demonstrations in autumn 1997 and spring 1998. When Adem Demaçi became the former political representative of the Kosovo Liberation Army (KLA), Albin Kurti worked in his office. In April 1999, during the NATO's air strikes on Yugoslavia, he was arrested by Serbian forces and beaten up. Later that year he was charged with "jeopardizing Yugoslavia's territorial integrity and conspiring to commit an enemy activity linked to terrorism," a crime that carries maximum penalty of 20 years' imprisonment, and was sentenced to 15 years in prison. He was freed in 2000 by Serbia's post-Milosevic government.

The very symbol of student protests in Kosovo, Albin Kurti was born on the 24th of March, 1975 in Pristina. Between 1981 and 1989, Kurti finished primary school and between 1989 and 1993 high school with great success. In 1993, he began to study at the Faculty of Electrotechnics in the University of Pristina (telecommunications and computer science). He was the eminent student of an unusual university. By 1991, about 27.000 students, 1000 professors and 200 administrative workers were expelled from University buildings in Pristina. The University, all the high schools and some primary school were closed to Kosovo Albanians. Albin Kurti was one of those parallel university students, who attended lectures in private buildings with very poor conditions.
He was going to be an engineer. However the fate wanted otherwise.
In 1997, a serious crisis between Kosovo and Serbia broke out. That would turn into an open war with the bloody events in Drenica (central Kosovo). In this context Kurti first involved himself in political events of the day. In June 1997, he became member of the presidency in the Students Independent Union at the University of Pristina (SIUUP). He was the international officer. Kurti was also a member of the Organisation Council (at University level) of the students' peaceful protests for the release of University's buildings, which were then held by Serbian professors and students. He was the spokesman for the Albanian students. For many times Kurti emphasised that their protests were no way political: “Our only demand is: freeing of our university buildings. We consider that this is only a technical problem, so our demand as our students' organisation is non-political”.
The Organisation Council organised four major peaceful student protests on the 1st and 29th of October, the 30th of December in 1997, and on the 13th of March in 1998. The 1st October protest is significant. The motto was “Breathe with us!” Protests were held in Pristina, Mitrovica, Pec, Gjakova, Prizren, Ferizaj and Gnjilane. Those were peaceful protests: Planned marches with students and professors dressed in white shirts, and with Albanian people supporting the protests on the sidewalks stubbornly quite and silent. However those protests also were a turning point, which somehow triggered the subsequent events. Kurti told what happened that day in Pristina as follows: “After we marched about 300 meters from the place that we gathered, a large police force blocked the road. We were standing there about one hour and then a police tank started to move forward with the apparent intention to drive over us because we were about only 3 or 4 meters away from the tank and from the cordon of the police forces. As we planned ahead of time, all the students and professors sat down on the road as an act of non-violent resistance. We the Organisation Council and also the Rector of our University Professor Dr. Ejup Statovci who is also a member of the Organisation Council, were on the first line of the march and we were sitting for only few seconds and then, were beaten and arrested”. Kurti was brutally beaten in front of all journalists. That was his first arrest.
Another significant aspect of that historical 1st October protest was that it was held despite President Ibrahim Rugova’s disagreement with the date set for the demonstrations. Rugova, who postponed the elections in 1997, did not want to provoke Serbia further. However Kurti’s defiance was not political since the aims of the student movement were not political, but only “technical” as he put it. In his interviews, Kurti always quotes as reference date the clandestine referendum organised by Rugova on the 26th of September 1991 when 99 per cent of the Kosovo Albanians voted for independence.
Between June 1997 and March 1999, Albin Kurti was invited to meetings in Washington, New York, Brussels, Copenhagen and the European Parliament in Strasbourg with the purpose of informing the international community about Kosovo Albanian students' demands. He also met with numerous highly placed individuals in international politics, including: Robin Cook (former British Foreign Minister), Klaus Kinkel (former German Foreign Minister), Hubert Vedrine (former French Foreign Minister), Robert Gelbard (special envoy of President Clinton for the Balkans), and with all the ambassadors and embassy representatives of Western countries present in Belgrade.
In March 1998, Serbian forces killed 53 members of the Adem Jeshari family in Drenica, because they suspected Jeshari of being a UCK leader. Suddenly tens of thousands of Kosovo Albanians, who had used to support Rugova's passive resistance, transferred their loyalty and took up arms with the UCK. Albin Kurti naturally was not one of those, who took up arms with the UCK although he committed himself to that controversial army. In August, Kurti began to work in the office of the General Political Representative (GPR) of the UCK where he served as translator. He had then close contacts with the political leader of the Army, Adem Demaci. In an interview given to one of the most popular Serbian political weekly Vreme as early as October 1997, Kurti did not hide his sympathy for Demaci: “Adem Demaci spent 28 years in prison, and he's not like the rest. He thinks what he says. Therefore, he's bigger than his party [between 1996 and 1998, Demaci was the chairman of the Parliamentary Party of Kosovo], but he is still in the party, while our protest is apolitical”. At that time, Kurti denied the rumours according to which the UCK be behind his movement.
It might well be the truth. However it does not change the fact that Kurti committed himself to the UCK as translator. This was the most courageous step of his at that time. Albanian daily Koha Ditore explains why: “Most courageous because of the fact that the Serb government wasn’t interested in punishing his chief anymore, who had been imprisoned for 28 years and still wasn’t convinced, so Demaci had a surprising “immunity”. On the other hand, Albin was young and joined his friends in the woods, but differing from them, who had weapons to defend themselves and places to hide, Albin was present in Pristina, wasn’t protected, he was in the mouth of a dangerous wolf”.
In early March 1999, Kurti quitted all his activities at SIUUP and at the office of GPR in order to continue his university studies. However the “dangerous wolf” did not forget him. During the NATO bombing of Yugoslavia, Kurti remained in Pristina until the 27th of April when Serbian police arrested him.
Between 27 April and 1 May 1999, Kurti was held in Pristina prison. On the 2nd of May, he was transferred to Lipjan prison where he was held until the 10th of June. On the 10th of June, after the withdrawal of Serbian forces from Kosovo, Kurti and other 2000 Kosovo Albanian prisoners were transferred to prisons in Serbia. His family had no information about his whereabouts. On the 12th of July 1999, the International Committee of the Red Cross informed the family that Kurti was being held in Pozarevac prison (southeast of Belgrade).
During his trial in March 2000 in

Albin Kurti in his hearing in the district court of Nis. Serbia in March 2000

Nis (eastern Serbia), his attitude was unbending indeed arrogant from the Serbian point of view. He refused the assistance of a defence counsel and explained his reasons as follows: "I do not recognise this court and will only answer before the court of my people. This court is in the service of everyday politics of Slobodan Milosevic's regime". He then stated that he was proud of what he had done, and that if he had the chance, he would do it all over again. During the trial, former apolitical student leader, whose ambitions were no more than to free the University buildings, unveiled for the first time his real face: “The demonstrations were also a means to an end - the Independent Republic of Kosovo - which the Albanian people have voted for at the 1991 referendum. We were against the Serbian regime which applied terror and systematic repression against the Albanian people with its military and police forces”. The verdict then was not a surprise: He was sentenced to 15 years in prison on charges of terrorism and conspiracy against the State.
In September 2000, the street revolution in Belgrade sealed the end of Milosevic regime. At that time, there remained nearly 800 Kosovo Albanians including Albin Kurti in Serbian prisons. What to do with them was one of the most delicate issues on the agenda of the new Serbian President, Vojislav Kostunica. The United States and other Western countries demanded their immediate release. However at a time when hundreds of Serbs were missing in Kosovo, such a step would have hardly obtained any support from the Serbian people at home. In a rare interview given to The Washington Post on the 30th of October, Kurti stated: “I consider myself a hostage of war”.
On the 7th of December 2001, after more than two and half years in prison, Kurti was released by a decision on pardon which he did not ask for: "What I least wanted has happened. I was the only one to be set free, while my friends will remain in Serbian prisons”. It was a splendid political mark from President Kostunica indeed - to release the “symbol of political captivity in Serbia” just three days before the international human rights day.
Thereafter Koha Ditore claimed that the Albanians did not do much for Kurti’s release, except call his name at the protests in Pristina and other capital cities. Nor did much his “brothers of arms”, who held important political positions during his imprisonment. However Kurti did not lose his faith in the independence of Kosovo. Now he is the leader and the main spokesman of the Self-Determination Movement (Lëvizja Vetëvendosje!). And he keeps using the best political weapon that he ever had: Non-violent protests.

“Between war and giving up”… Vetëvendosje movement

The main weapon is spray: "No negotiations self determination"

History of the Self-Determination Movement goes back as early as 1997 when the Kosovo Action Network (KAN) was established by a group of international activists led by American writer Alice Mead. The KAN supported citizens’ initiatives such as the SIUUP and documented crimes committed during the war. On the 10th of June 2004, the KAN organised a demonstration to protest the 5th year of the UN Security Council Resolution 1244, which legalised the UN Mission (UNMIK) administration in Kosovo. That protest was the conceptual foundation of the Self-Determination Movement.
The Self-Determination Movement has a network of 10.000 members in 16 branches around Kosovo and 6 foreign representations. The motto is “No negotiations, self-determination”. They demand a referendum, which will determine people’s will. And the people will say no less than independence. However the Movement cannot function as a legal entity or launch a newspaper because it is denied registration under European-fostered rules for civic advocacy.
Kurti’s Self-Determination Movement defies Serbia, the UNMIK and even Kosovo politicians of every inclination.
The movement claims that the self-determination of Kosovo will also open the way for the democratisation of Belgrade government: “The problem will be solved not when the internal opinion in Serbia is changed about Kosovo, but when Kosovo ceases to be the object of this opinion”. Albin Kurti considered Serbian President of the time, Kostunica not better than Milosevic concerning the Kosovo issue: “On issues concerning Kosovo, Kostunica has the same opinions as Milosevic. In fact, he often uses exactly the same expressions”. Now Kostunica is Prime Minister of Serbia.
About the UNMIK, Kurti is even harsher. He accused the UNMIK of being a “new form of colonialism” and of bargaining secretly with Belgrade for the ethnic partition of Kosovo: “The UNMIK, which preaches democracy, is an anti-democratic neo-colonial institution itself. It represents no democratic principle. It is an international construction where romp different powerful States with their own self-interests. The UNMIK has the absolute power in Kosovo. There is no institution, which is not created and controlled by them. The result is clear: We are the poorest region in Europe. The UNMIK plunders our country and it refuses us the right of self-determination”.
As to Kosovo politicians, Kurti accuses them all of political conformism, or worse, of corruption: “For the leadership of the political parties, the current situation suits their interests. They lead a nice life and they enjoy many privileges. For the principal politicians of Kosovo, who operate behind the [UNMIK] system, the major preoccupation is the political and social survival. This system guarantees them all the benefits that they used to enjoy. They are obedient and servile to the UNMIK and Petersen’s [the Special Representative of UN Secretary General Soren Jesen Petersen] administration”.
Albin Kurti and his Movement are against the negotiations for the final status of Kosovo. Their reason is: “Because negotiations make sense when they are held between equal parties. Kosovo is not regarded as equal to Serbia because its statehood is not yet recognized”. For them, “freedom is non-negotiable”.
Kurti is relentless concerning Serbia, but not a serbo-phobe. He highly disapproved of the attacks against Serbian civilians and Serbian cultural heritage in Kosovo in March 2004. Albanian right-wing newspaper Bota Sot accused him then of being “anti-Albanian”. Kurti and his Movement definitely differ with the Albanian traditional right-wing nationalism.
Kurti’s Movement has a remarkable sense of political humour. Kurti states with laughter: “We are fighting the UN on the basis of UN principles of decolonisation”. Their protests are harmless and in a way very funny. Twice they surrounded the UNMIK building with a yellow tape saying “Crime scene - Do not cross”. And they have a skilful sense of euphemism: “UNMIKistan”, “UNMIKolonialism”, “F-UN-D” for “the end”, or “T-UN-G” for “goodbye” in Albanian.
However their protests are not that funny for Serbia, which lobbies for the “cantonisation” of the province; nor for the international community, which probably foresees a “conditional independence” for Kosovo. Kurti considers non-violent movements as the “greatest invention of this century”. So they are indeed. For the protests are non-violent, forces of order have no pretext to attack them publicly. They are not UCK-soldiers. Worse, attacking them would create a boomerang effect on the aggressor. The Movement’s activists are beaten and arrested by Kosovo Protection Corps or the UNMIK forces. And by and by, Kurti gains the public sympathy of Kosovo people and even that of the international observers.
According to Kurti, “people are tired of war, but people are even more tired of fake peace. It is time to channel dissatisfaction into political action”. He claims that if during the negotiations the parties decide on “conditional independence”, they would organise a peaceful mass uprising, which will nullify this result: “Political polarisation and democratic conflict without violence will change the situation”. Kind of Orange Revolutions in Georgia and Ukraine …
Although the degree of popular support for Kurti is unclear, what would happen if Hashim Thaci switches his support behind Kurti in a crucial point of the negotiations is hardly predictable. Many Kosovo Albanians believe that the limited violence in March 2004 led eventually to the UN decision to open the status talks. As a new generation politician in contrast to the older one, Albin Kurti may well be the “political joker” of Kosovo.
“To have an Albanian’s stubbornness” is a common expression used in Turkish language. This Illyrian people succeeded to survive as an island in the middle of the Slav sea in the Balkans for centuries. They must be very stubborn indeed. If the non-violent protests are the best mark of the silent stubbornness of a community for a given cause, then “there are many events in the womb of time which will be delivered” as Shakespeare put it, concerning Kosovo.

Marre prej
trokit ketu

Albin Kurti është lindur më 24 Mars të vitit 1975 në Prishtinë. Shkollën fillore (1981-1989) dhe shkollën e mesme (1989-1993) përfundoi në Prishtinë me rezultate shembullore. Në vitin akademik 1993/94, Albin Kurti, filloi studimet dhe i kreu ato pranë Fakultetit të Elektroteknikës në Universitetin e Prishtinës…

Në Gusht të vitit 1997, Albini hyri në Unionin e Pavarur të studentëve të Universitetit të Prishtinës si anëtar i kryesisë së Unionit me detyrë për marrëdhëniet me jashtë. Albini ishte gjithashtu njëri ndër organizatorët e protestave paqësore të studentëve të UP për lirimin e objekteve shkollore, të cilët mbaheshin nga profesorët dhe studentët serbë.

Albini së bashku me kryesinë e UPSUP organizuan protesta paqësore të studentëve më 1 tetor 1997, 29 tetor 1999, 30 dhjetor 1997 dhe 13 mars 1998. Gjatë kësaj kohe ishte ftuar në disa takime në Uashington DC, New York, Burksel, Kopenhagë dhe në Parlamentin Evropian në Strasburg me qëllim informimin e komunitetit botërorë rreth kërkesës së ARSYESHME të studentëve.

Albini, gjithashtu është takuar edhe me personalitete të larta të politikës së jashtme botërore si Robin Cook (ish-ministër i jashtëm i Britanisë se Madhe), Kluas Kinkel (ish-ministër i jashtëm i Gjermanisë), Huber Vedrine (ministër i jashtëm i Francës), Rober Gelbard (ish-përfaqësues special i Presidenti Klinton për Ballkanin) dhe me ambasadorët dhe përfaqësuesit e ambasadave të vendeve perëndimore të cilët ishin të akredituara në Beograd.

Në Gusht të vitit 1999, Albini filloi te punojë në zyrën e përfaqësuesit politik të UÇK-së, Adem Demaçit, ku shërbente si përkthyes. Në fillim të Marsit të vitit 1999, Albini ndërpreu të gjitha aktivitetet në UPSUP dhe pranë zyrës së Përfaqësuesit politik të UÇK-së për të vazhduar studimet e tij në universitet. Gjatë fushatës së bombardimeve të NATO-s,

Albini mbeti (qëndroi) në Prishtinë, kur policia serbe e arrestoi atë me 27 prill 1999 dhe deri me 1 Maj është mbajtur në burgun e Prishtinës. Më 2 Maj është transferuar në burgun e Lipjanit ku ai qëndroi deri më 10 qershor. Gjatë kësaj kohe është torturuar barbarisht. Albini është akuzuar për takimin me Richard Holbrooke (ku në fakt, Albin kurrë nuk e ka takuar) dhe takimin me Christopher Hill.

Më 10 qershor, Albini dhe shumë shqiptarë të tjerë të burgosur janë transferuar nga burgu i Lypjanit (Kosovë) në burgjet serbe. Më 12 Qershor Komiteti ndërkombëtar i Kryqit të Kuq informon që Albini mbahet në burgun e Pozharevcit. Në Gjykatën e Qarkut në Nish, e cila e ka marrë kompetencën e Gjykatës së Qarkut në Prishtinë, ishte mbajtur gjykimi kundër Albin Kurtit, njërit prej udhëheqësve të studentëve shqiptarë, i cili ishte burgosur më 27 prill të vitit 1999 në Prishtinë.

Foto nga :Beqir Elshani

Në fillim të gjykimit, Albin Kurti ka deklaruar se është shtetas i Republikës së Kosovës, se nuk e pranon këtë gjykatë, por vetëm gjykatën e popullit të vet, se nuk do të përgjigjet në pyetjet e gjykatës dhe se refuzon avokatin.

Në aktakuzë theksohet se Albin Kurti “gjatë vitit 1998, ka marrë pjesë në krijimin e bandës, e cila ka qenë në përbërje të Ushtrisë Çlirimtare të Kosovës” dhe se ka marrë pjesë në “negociatat për këmbimin e policëve në Dragobil e Likoc”, se ka “qenë anëtar ilegal i Kryesisë së Unionit të Pavarur të Studentëve të Universitetit të Prishtinës” dhe “sekretar i përfaqësuesit politik të UÇK-së – Adem Demaçit”.

Gjatë këtij procesi gjyqësor, Albin Kurti, midis të tjerash, ka thënë se si anëtar i Kryesisë së Unionit të Pavarur të Studentëve dhe si kryetar i Komisionit për Bashkëpunim Ndërkombëtar të këtij Unioni ka organizuar demonstratat e studentëve, “që kishin për synim pavarësinë e Kosovës dhe marrjen e Universitetit, si dhe kthimin e studentëve dhe profesorëve shqiptarë”.

Sipas fjalëve të Albinit, qëllimi i demonstratave ka qenë “pavarësia e Kosovës dhe lufta kundër regjimit serb, i cili me forca policore e ka pushtuar Kosovën dhe ka ushtruar dhunë ndaj shqiptarëve”.

Albin Kurti po ashtu ka deklaruar para gjykatës se është e vërtetë se ka qenë sekretar i përfaqësuesit politik të UÇK-së – Adem Demaçit, dhe se këtë e ka bërë për shkak të admirimit dhe respektit ndaj tij dhe për ta përkrahur dhe paraqitur politikën e UÇK-së” për realizimin e qëllimit të shenjtë – Pavarësisë së Kosovës dhe çlirimit të shqiptarëve nga regjimi okupues fashist i Sllobodan Millosheviqit. Albin Kurti u dënua me 15 vjet dhe pas ardhjes së Koshtunicës në pushtet u lirua…

Më 10 shkurt të këtij viti u paraburgos nga njësitë speciale të SHPK-së dhe UNMIK-ut për demonstratat e sotme të Lëvizjes vetëvendosje…
Posted by AGJENCIONI FLOART-PRESS at 9:19 PD

Marre prej albemigrant.com
trokit ketu

Albin Kurti u "arrestue" nersa po kalote pikën kufitare t'Hanit të Elezit. Rreagon eger Rrjeti i Organizatave Shqyptare

Maqedoni, nalohet për do orë lideri i "Vetvenosjes"

Albin Kurti, lideri i lvizjes te Shqyptarve te Kosovs "Vetvenosja" asht ndalue dje për do orë prej policis Maqedonase. Kurti u "arrestue" nersa po kalote n'pikën kufitare t'Hanit t'Elezit dhe u dërgue në stacionin policor kufitar. Ai iu nënshtrue marrjes n'pyetje prej inspektorve t'Ministrisë t'Punëve t'Brenshme n'Maqedoni. Albin Kurti po shkote n'Maqedoni për me marr pjes n'trevjetorin e lëvizjes "ZGJOHU!", n'Shkup. Ai ka hy n'Maqedoni edhe në vjet e, edhe gjatë ktij viti, por kurrnjiher nuk është ndalue.

"Vetvenosja": T'lirohet fill.

Organizata "Vetvenosja", në nji komunikim për shtyp, kërkoi lirimin e shpejt dhe pa kushte te zotnis te neruem Albin Kurti.

"Veprimi i shtetit t'Maqedonisë tregon ftyrën e vërtet t'pushtetit antiShqyptar Maqedonas, që fillon me diskriminimin institucional të Shqyptarëve mi baza kombtare, dhe shkon deri tek arrestimi dhe i atyne Shqyptarëve të cillt punojnë që kjo shtypje t'marrin fun", thuhet në deklaratën e "Vetvenosjes". Albin Kurti ka kenë në krye të shum protestave të zhvillueme në Kosovë, veçanarisht kundër pranisë t'ndërkomtarve.

Ministria e Brenshme e Maqedonisë, duke konfirmue nalimin për do orë të Albin Kurtit, përmes nji komunikate për shtyp u përpjek me justifikue kyt veprim antiShqyptare, por pa dhënë kurrnji arsye binse.

RROSH: Maqedonia, shtet antiShqyptar

Ka reague shpejt ndaj nalimit t'Albin Kurtit edhe Rrjeti i Organizatave Shqyptare, forum i një numri organizatash shoqnore shqyptare nga Republika e Shqypnisë, Republika e Kosovs, Republika e Malit t'Zi, Lugina e Preshevës, për të bashkrendue përpjekjet për nji jet sa ma t'mirë dhe me dinjitet t'Shqyptarve kudo ku janë.

"Ne mnyr te vazhdueshme, ish-Republika Jugosllave e Maqedonisë (IRJM) jep prova se është nji shtet antiShqyptar. Tashma që nënkambja e të drejtave kushtetuse t'qytetarve me kombësi shqyptare është ba diça e zakonshme, shteti i IRJM asht tu kërkue me shi apo me përvetsue element t'kulturs dhe trashëgimis Shqyptare në kyt ven, sikurse e dëshmojnë planet për ndërtimin e një kishe ortodokse sllave në venin ku ka ken shtëpia e Nën Terez", thuhet në reagimin e kësaj organizate.

Sipas saj, qytetart me kombësi shqyptare të IRJM-së nuk janë të vetmit viktima të politiks antiShqyptare të këtij shteti. Struktura të këtij shteti kanë tregue nji sjellje armiqsore kundrejt marë Shqyptarëve në Ballkan. Ala shteti maqedonas nuk ka dhan llogari për shum qytetarë t'Shqypnisë që janë vra n'kufinin midis dy veneve nga ushtria maqedonase, pa asnjë shkak për kyt masë t's'kajshme. Gjithashtu tetan majn mend trajtimin çnjerëzor që iu ba refugjatve t'lufts t'Kosovs në vitin 1999 n'kampet e Maqedonis. Kjo në kunërshtim t'plotë me konventat nërkombtare që rregullojnë sjelljen e shteteve në kshtu rastesh dhe mi tana n'kundërshtim me dëshiren e qytetarve shqiptarë të IRJM-së për me ndihmue vllaznit e tyne t'dëbuem me dhun prej kriminelve Serbë.

"Rrjeti i Organizatave Shqyptare proteston për kyt sjellje armiqsore t'strukturs shtetënore kundrejt shqyptarëve dhe bajmë thirrje që t‘i jepet fund. Ne marrim shkak prej kkti rasti tju tërhekim vëmenjen institucioneve t'Shqypnisë qi, përtej retoriks për marrdhanie t'mira dypalshe me IRJM, t'respektoj Kushtetuten e Republiks t'Shqypnis dhe t'mbrojn interesat qytetare dhe të bashkomasve tjerë që janë dhunue n'të drejtat e tyne nprej shtetit maqedonas.

Gjithashtu gjejm rastin që me ju ba thirrje faktorve politik t'shqyptarve në IRJM që t‘u napin fud ngatrresave për poste dhe t' përqenrohen për me mbrojt pa ngurrim jo vetëm identitetin dhe interesat kombtare të qytetarve Shqyptarë të IRJM, por edhe të drejtat e tan Shqyptarëve, pavarsisht nga nënshtetsia e tyne, kur njato cenohen padrejtsisht nga strukturat shtetnore të Maqedonisë", thuhet më nej në rreagim.

Kurti: IRJM synon dëbimin e shqiptarëve nga Maqedonia

Lideri i Lëvizjes Vetvendosje, Albin Kurti, në një intervistë ekskluzive për agjencinë e lajmeve INA thotë se, decentralizimi etnik i kombinuar me protektoratin ndërkombëtar të pakufizuar në kohë e kompetenca e “bosnjezon” Kosovën.

Ndërkaq, privatizimi neoliberal ia grabit asaj pasuritë natyrore dhe kapacitetet zhvillimore ekonomike e “nigerizon” Kosovën. Kurti shprehet se edhe zgjedhjet e fundit në Kosovës kishin për synim legjitimimin e decentralizimit.

Ai thotë se nuk do të futet në politik pasi Kosova nuk është sovrane, meqë sipas tij burokratët ndërkombëtarë me fuqitë e tyre ekzekutive sundojnë mbi të gjitha institucionet e sistemit.

“Kosova nuk është sovrane: bëhesh deputet a ministër dhe mandej e merr vesh qysh nuk je as deputet e as ministër meqë i ke burokratët ndërkombëtarë që me fuqitë e tyre ekzekutive sundojnë mbi të gjitha institucionet e sistemit. Për më keq, zgjedhjet në Kosovë paraqesin veçse një demokraci formale ku njerëzit votohen e kandidojnë për poste të ndryshme ndërkohë që çështjet më thelbësore si ato të sovranitetit e marrëdhënieve ekonomike zhvillohen në një botë paralele politike ku s’mund të votosh”, vlerëson Kurti.

Ndërkaq, lidhur me zhvillimet në Maqedoni, lideri i “Vetvendosjes” thotë se shteti i IRJM-së gjithnjë e më shumë po i konsideron shqiptarët si një element të huaj, i cili duhet dëbuar së pari nga institucionet dhe jeta ekonomike e shoqërore e pastaj edhe nga territori i tyre.

“Për ta ndalur hovin maqedonas, shqiptarët duhet të veprojnë si një trup. Shqiptarët në IRJM nuk mund t’ia dalin të vetëm në ballafaqim me shtetin shovinist të IRJM-së. Shumë gjëra mund të bëhen, shumë hapa të vegjël mund të qiten, në aspektin e ndërlidhjes ekonomike, arsimore e kulturore”, theksoi Kurti.

Ai thotë se partitë politike shqiptare në Maqedoni duhet ta definojnë qëllimin kombëtar dhe platformën e përbashkët e cila nuk do të ishte e diskutueshme dhe e negociueshme.

“Duhet ta kuptoni një gjë: Ali Ahmeti nuk është më çlirimtar por është politikan, dhe idealet e qëllimet e UÇK-së janë të tjera prej BDI-së. Jo vetëm ai, por të gjithë politikanët shqiptarë në IRJM kanë përfunduar në një zinxhir të pafundmë kompromisesh. Urgjentisht duhet që partitë politike shqiptare në IRJM ta definojnë qëllimin kombëtar dhe platformën e përbashkët e cila nuk do të ishte e diskutueshme dhe e negociueshme”, deklaroi kreu i Vetvendosjes.
2009-12-31 12:06

Copyright 2009 © GazetaStart.com

[ Edited Mon Apr 19 2010, 12:13pm ]

Ju pershnes tanve. Ju falemnders per shoqnin tuej, e ju prift e mara tanve pa perjashtim. Kam ndryshue shpin, e kam shkue me shpi te
... Me vjen keq po s'kam mundsi me u dukt ma ktej parit. Ju pershnes me mirnjohje e dashamirsi.

L - N
Sun Jan 31 2010, 10:04am
Registered Member #1228

Vetevendosje says EULEX lacks will to deal with Serb criminals

25/01/2010

PRISTINA, Kosovo -- The Vetevendosje (Self Determination) movement on Sunday (January 24th) accused EULEX of lacking the time and political will to deal with Serb criminals and corrupt politicians in Kosovo. Vetevendosje's reaction came a day after EULEX summoned Vetevendosje leader Albin Kurti to trial, which is scheduled to start on February 15th. The charges stem from a February 2007 demonstration called by Vetevendosje that turned violent. To prevent the rioting crowd from breaking into Kosovo government and parliament buildings, Romanian UNMIK police opened fire with rubber bullets, killing two protestors.

Kurti insists that EULEX justice in Kosovo is selective. "By not dealing with war crimes committed by Serbia, with the crimes committed by Serb parallel structures, with the local corrupted politicians, but dealing with ordinary soldiers of the KLA and activists of Vetevendosje, they are doing the same thing as UNMIK," he said. (Express, Kosova Sot, Zeri - 25/01/10; RTK, Kohavision, Klan Kosova - 24/01/10)

All rights reserved to trokit ketu
trokit ketu

EULEX takes over Kurti case

25 January 2010 | 09:48 | Source: Beta

PRIŠTINA -- EULEX police spokesperson Karin Limdal confirmed that EULEX has taken over the case of Self-Determination leader Albin Kurti from UNMIK.

She said that the process being led against him will continue on February 15 before the Priština District Court.

Limdal told Radio Free Europe that it is a continuation of a case that began three years ago.

“The court process was stopped (in February 2007) because no lawyers wanted to defend Kurti,” she stated.

The trial will be led by a trial chamber made up both international and Kosovo judges, and will be presided over by one EULEX judge.

Kurti confirmed the news for Radio Free Europe, stating that he has received a summons to appear at a hearing on February 15.

Kurti is accused of participating in a group that committed crimes including obstructing justice and promoting violence related to the events of February 2007, when protests turned violent and two people lost their lives, while 80 were injured.

The ethnic Albanian Self-determination movement, which Kurti leads, criticized the EULEX decision to continue the trial, stating that it is a rigged political process.

All rights reserved to B92
trokit ketu

Der Fall Albin Kurti

Freitag, 29. Januar 2010 um 13:24 Uhr
Der Anführer der Bewegung für Selbstbestimmung, Albin Kurti, muss sich erneut vor Gericht verantworten. Dies erklärte Christina Herodes, Sprecherin der EULEX-Mission im Kosovo. Herodes gibt in einem Interview für die Tageszeitung Koha Ditore zu verstehen, dass es beim Prozess gegen Kurti nicht um die zwei von der UNMIK getöteten Demonstranten gehe und auch nicht darum, dass sich jemand kriminell verhalten hat, sondern ausschliesslich nur um Albin Kurti.

So dubios und verwirrend diese Erklärung scheint, so traurig ist die Tatsache, dass Albin Kurti sich in diesem politisch motivierten Prozess verantworten muss und nicht etwa die zwei rumänischen Polizisten, die aus nächster Nähe auf die Demonstranten schossen und zwei von ihnen durch Kopfschüsse töteten.

In einer Stellungnahme der Bewegung für Selbstbestimmung - die der amerikanische Botschafter als einzig reale Opposition im Kosovo bezeichnete - erklärt die Organisation von Kurti, dass es höchst merkwürdig sei, dass ausgerechnet ihr Anführer vor Gericht muss. Angesichts der Tatsache, dass etliche Akten über Politiker und deren kriminelle Handlungen von der UNMIK an die EULEX übergeben wurden, scheint es doch fragwürdig, dass ausgerechnet Kurti vor Gericht gezerrt wird.

Weshalb muss Kurti vor Gericht?

Die Bewegung für Selbstbestimmung (LPV) nahm am 10. Februar 2007 ihr grundlegendes Menschenrecht zur freien Versammlung in Anspruch und demonstrierte in der kosovarischen Hauptstadt Prishtina gegen die weitere internationale Besatzung des Kosovo und forderte das Selbstbestimmungsrecht ein.

Die Demo verlief ruhig, bis sich die Polizisten der UNMIK einschalteten und gegen die Demonstranten vorgingen. Es wurde aus nächster Nähe mit Gummigeschossen und Tränengas geschossen. Zwei Demonstranten wurden tödlich getroffen. Todesschützen waren zwei rumänische Polizisten, die den Kosovo am nächsten Tag verlassen durften, ohne sich für die Morde verantworten zu müssen. Auch der polizeiliche Einsatzleiter, Steven Curtis, musste sich nicht für die unnötige Brutalität verantworten, er verschwand nach diesen Taten umgehend aus dem Kosovo. Die internationalen Beamten verfügen über Immunität und sind für ihr Handeln niemandem Rechenschaft schuldig.

Albin Kurti hingegen wurde festgenommen. Er wurde zu einem Jahr Hausarrest verurteilt. Kurti selber sass die Strafe ab, anerkannte aber das Gericht nicht. Interessanterweise war kein Anwalt bereit, Kurti vor Gericht zu verteidigen. Die Anwaltskammer des Kosovo schrieb ihren Mitgliedern, dass sich keiner am politisch motivierten Prozess beteiligen solle. Kurti selber bestand auch darauf, dass die Anwälte ein Zeichen gegen diesen Prozess setzen sollen, in dem sie ihm nicht als Strafverteidiger zur Seite stehen.

Die EULEX handelt falsch

Das Vorgehen der EULEX ist definitiv nicht im Sinne des Rechtsstaates. Zu diesem Schluss kommt auch die Menschenrechtsorganisation Amnesty International, die diesen Prozess verurteilt. Die EULEX ist für den Aufbau des Kosovo und das Gerichtswesen zuständig und sollte eine beratende Funktion für die Regierung des Kosovo innehalten. Solch politisch motivierte Prozesse sind aber im klaren Widerspruch zu dem, was eigentlich ihr Ziel sein sollte.

Anstatt sich gegen Korruption und Amtsmissbrauch stark zu machen, versucht die EULEX nun Oppositionelle mundtot zu machen. Tatsächlich hat die EULEX seit ihrer Installierung im Kosovo vor etwa 2 Jahren keinen einzigen grossen Erfolg im Kampf gegen die Kriminalität und Korruption vorzuweisen. Wenn der Kosovo wirklich ein Rechtsstaat sein möchte, dann nur wenn das Gericht unabhängig von politischen Einflüssen handelt, von welcher Seite diese auch kommen mögen.

Copyright © 2009 by ora-online.ch
trokit ketu

Der Prozess gegen Albin Kurti richtet sich gegen jegliche Demokratie

Geschrieben von Max Brym

Donnerstag, 28. Januar 2010
Gegenüber der Zeitung Koha Ditore gab eine der vielen Sprecherinnen der EULEX in Kosovo, Christina Herodes, eine bezeichnende Erklärung zum Strafverfahren gegen Albin Kurti ab. Frau Herodes erklärte: „ Wir interessieren uns in dem Verfahren nicht für die getöteten Demonstranten vom 10. Februar 2007 in Prishtina. Wir untersuchen auch nicht
ob sich irgendjemand kriminell verhalten hat, wir verhandeln nur gegen den Führer von VETËVENDOSJE Albin Kurti.“ Der politische Charakter der Anklage kann kaum deutlicher ausgedrückt werden. Die EULEX bekräftigt damit deutlich, dass es ihr nicht um die Verurteilung von Verbrechern und Mördern geht.Wie kann die EULEX-Mission propagieren, Diener der Gerechtigkeit zu sein, wenn sie nicht daran interessiert ist Verbrecher vor Gericht zu stellen ? Diese Mission ermittelt nicht gegen Kriminelle und Mörder sondern gegen einen politisch oppositionellen Menschen wie Albin Kurti. Die Mörder vom 10. Februar 2007 bleiben weiter vor jeglicher Strafverfolgung verschont. Zur Erinnerung, am 10. Februar 2007 eröffneten internationale Polizeieinheiten, das Feuer auf eine friedliche Demonstration der LPV in Prishtina.. Dabei wurden 2 Menschen getötet und über 80 Personen schwer verletzt. Anschließend verschwand der polizeiliche Einsatzleiter Steven Curtis, aus Kosova und das rumänische Polizeibataillon welches die Todesschüsse abgab, wurde umgehend nach Rumänien ausgeflogen. Aus politischen Gründen wurde Albin Kurti unmittelbar nach der Demonstration in Haft genommen. Er blieb in politischer Haft von Februar 07 bis Januar 2008. Die Erklärung der EULEX Sprecherin Herodes, stellt aber nicht nur den politischen Charakter des Prozesses gegen Albin Kurti neuerlich klar. Die Erklärung von Frau Herodes ist ein Angriff gegen alle demokratischen Prinzipien, die Erklärung enthält sogar eine direkte Aufforderung zum politischen Mord. Denn wenn die EULEX erklärt, Verbrecher oder Kriminelle würden nicht vor Gericht gestellt, sondern nur politisch Oppositionelle, dann ist die Sache klar. Feuer frei auf alles was für Selbstbestimmung, Demokratie und soziale Gerechtigkeit steht. Zudem ist es ein klarer Einschüchterungsversuch gegenüber Menschen ,die ihr Recht auf Demonstration und politische Meinungsfreiheit wahrnehmen wollen. Der Prozess gegen Albin Kurti ist somit ein Prozess gegen alle einfachen und demokratisch orientierten Bürger Kosovas. Es ist der internationalen Presse nur zu empfehlen, zum Prozessauftakt gegen Kurti am 15. Februar zu erscheinen. Es ist von ungeheurer Wichtigkeit den Bürgern innerhalb der EU klar-zumachen, was in Kosova in ihrem Namen durch die EULEX zelebriert wird.

© 2010 Kosova-Aktuell
trokit ketu

Nuk po integrohet veriu ne Kosove por Serbia ne BE

E Shtune, 30 Janar 2010

Nga Albin Kurti

EULEX-i dhe Pieter Feithi (sidomos me kapelen e tij te Perfaqesuesit Special te BE-se) ngadale por sigurt po shnderrohen ne lehtesues te integrimit te Serbise ne BE. Detyra kryesore e EULEX-it dhe Pieter Feithit po behet qe ta ndihmojne Serbine, qe ne rrugetimin e saj per ne BE te mos e kete barre Kosoven. Brukseli ka vendosur qe Serbia te mos e prese Kosoven per anetaresimin e saj. Sikurse per ceshtjen e liberalizimit te vizave, edhe kur vjen puna tek anetaresimi ne BE, nuk duket qe rajoni i Ballkanit perendimor do te integrohet en bloc. Nese nuk ndryshon dicka radikalisht, pas Kroacise edhe Serbia do te hyje ne BE. Mirepo, per kete gje ajo duhet t'i rregulloje marredheniet me fqinjet. Jane shume marreveshje e dakordime qe ajo duhet t'i beje me vendet fqinje ne menyre qe te ece ne shtegun drejt BE-se. Pasi qe Serbia nuk e pranon pavaresine e Kosoves, fqinj jugor i Serbise nuk eshte Kosova, por EULEX-i dhe PSBE-ja. Pushteti nderkombetar ne Kosove nuk eshte vetem pushtet por eshte edhe vete shteti. Fundja, ata jane kushtetuta, ushtria, policia dhe instanca supreme politike e ligjore e Kosoves. Ata jane sovrani i vendit tone dhe, per pasoje, fqinji i Serbise. Sekendejmi, Brukseli negocion dyfish me Beogradin: ne emer te BE-se dhe ne emer te Kosoves. Nje situate gjithsesi joshese per Brukselin i cili e sheh Serbine nga prizmi i politikes se jashtme dhe te sigurise, kurse Kosoven e sundon ne emer te po kesaj politike.

Strategjia e re per veriun nuk eshte as strategji dhe as e re. Ajo eshte orvatje per ta shperqendruar vemendjen nga dy protokollet qe EULEX-i do t'i nenshkruaje se shpejti me Serbine. Pas atij per bashkepunim policor ne radhe jane protokollet per gjyqesi dhe dogana. Punen qe EULEX-i e ben pa zhurme me Serbine, Pieter Feithi e balancon me zhurme, por pa pune, kunder Serbise. Dhe jo vetem kaq. Kjo 'strategji' nuk do ta integroje veriun dhe as nuk do ta bashkoje Mitrovicen. Ne rastin me te mire do ta ndaje Mitrovicen ne dy komuna te vecanta. Meqe nuk do te kete perdorim te forces, strategjia e proklamuar per integrim te veriut do ta afirmoje gjithnje e me shume Serbine si pale ne kontest. Vazhdimisht na thuhet qe vetem dialogu eshte menyra perpara sa i perket ceshtjes se veriut, dhe se ky dialog duhet te behet me dike, apo jo? Serbia edhe njehere do te rikthehet si faktor ne bisedime te reja nepermjet kesaj 'strategjie'. Ne vend te perdorimit te forces ne emer te ligjit do te kete dialog per hir te paqes me ata qe e perdoren forcen. Secili shtet a pushtet e ka problem se si ta legjitimoje sa me mire dhe sa me efektshem perdorimin e forces, madje edhe atehere kur ajo s'eshte gjithaq e nevojshme. Shteti dhe pushteti ne Kosove e kane problemin e kundert: si ta legjitimojne mosperdorimin e forces, ndonese kjo eshte e domosdoshme.

Ne qarqet diplomatike ne Prishtine kane nisur te qarkullojne fjalet se si Kosova duhet serish te bisedoje me Serbine. Kesaj radhe thone qe duhet te bisedohet per gjithcka pervecse per statusin e Kosoves. Ne fakt, keshtu thoshin edhe para disa viteve. Te mos diskutohet per status por per ceshtje praktike e teknike, ne menyre qe gradualisht te arrihet te statusi, nderkohe qe maskohet fakti se cdo gje ne te vertet ka te beje me statusin. Zaten, statusi eshte edhe statusi i paleve perkundrejt njera-tjetres, apo jo? Vetem se kesaj radhe faktoreve nderkombetare iu interesojne bisedime te reja ndermjet Kosoves e Serbise perbrenda kornizes se integrimit te Serbise ne BE. Dialogu apo bisedimet e ardhshme, me pare se per integrimin e veriut ne Kosove, jane per integrimin e Serbise ne BE. Pasi qe Serbia mban lidhje te ngushta politike, ekonomike dhe ushtarake me Rusine qe eshte ne ngritje, dhe per shkak te madhesise se saj si treg, integrimin e Serbise BE-ja e sheh si nje ceshtje pakrahasimisht me urgjente sesa integrimin e Kosoves. Jo vetem pse Kosoven nuk e njohin pese shtete anetare te BE-se, por, para se gjithash, per shkak se Kosoven tashme po e sundon. Perderisa per Serbine Brukseli konsideron qe do ta rrise kontrollin mbi te, duke e bere anetare te BE-se, mbi Kosoven tashme ka kontroll te larte, madje pikerisht duke e mbajtur ate jashte BE-se. Angazhimi aktual nuk konsiston te moslejimi i Serbise qe ta pengoje Kosoven ne integrime nderkombetare, por te eliminimi i pengesave qe Kosova mund t'ia beje Serbise per integrime evropiane. Protokolli per bashkepunim policor ndermjet EULEX-it dhe Serbise ka qene parakusht per liberalizimin e vizave per qytetaret e Serbise.

Qeveria dhe institucionet e Kosoves jane teresisht perbrenda ketij kuadri. Edhe kur e tolerojne funksionimin e strukturave paralele te Serbise ne Kosove, edhe kur e lejojne viziten e Boris Tadiqit ne Decan. Kreret institucionale te Kosoves ndoshta as qe e kuptojne se, kur deklarojne per marredhenie te mira fqinjesore te Kosoves me vendet rrotull, e posacerisht me Serbine, jane duke kontribuar qe ato te integrohen me shpejt ne BE ne kurriz te Kosoves dhe te shqiptareve ne pergjithesi. Te gjitha deklaratat e Fatmir Sejdiut dhe Hashim Thacit per marredhenie te mira me Serbine, Malin e Zi dhe Maqedonine, Beogradi, Podgorica dhe Shkupi zyrtar i perdorin ne Bruksel per ta pershpejtuar integrimin e vendeve te tyre ne BE. Duke mos e problematizuar gjendjen e shqiptareve ne Maqedoni, Serbi e Mal te Zi, dhe duke leshuar pe ne demarkacionin e kufijve me ta, Sejdiu dhe Thaci kontribuojne ne riprodhimin e gjendjes se rende per shqiptaret ne keto vende dhe njekohesisht u ndihmojne atyre vendeve qe te hyjne ne BE para nesh. Kosova (dhe Shqiperia) duhet ta studiojne dhe analizojne hollesisht se si mund ta kushtezojne integrimin e Serbise (dhe Maqedonise e Malit te Zi) ne BE para se Serbia (dhe Maqedonia e Mali i Zi) te na kushtezojne neve nga pozita e shtetit anetar ne BE. Teza se shqiptaret ne Maqedoni, Mal te Zi dhe Serbi do te jetojne shume me mire porsa keto vende te hyjne ne BE, eshte naive. Mjafton t'i pyesni basket se si po ia kalojne ne Spanje, hungarezet ne Sllovaki apo jogreket ne Greqi.

© 1991 - 2009 Koha Jone
trokit ketu

[ Edited Fri Feb 05 2010, 04:03pm ]

Ju pershnes tanve. Ju falemnders per shoqnin tuej, e ju prift e mara tanve pa perjashtim. Kam ndryshue shpin, e kam shkue me shpi te
... Me vjen keq po s'kam mundsi me u dukt ma ktej parit. Ju pershnes me mirnjohje e dashamirsi.

L - N
Fri Feb 05 2010, 04:08pm
Registered Member #1228

Për diferencimin e prodhuesve nga tregtarët

Siç e ka shpjeguar profesor Nuri Bashota në një punim të tij, infrastruktura nuk është zhvillim ekonomik, por bartëse e zhvillimit ekonomik. Infrastruktura e re në Kosovë do të jetë më shumë bartëse e zhvillimit të huaj sesa e zhvillimit tonë, përderisa politika ekonomike është në funksion të privatizimit, kurse politika fiskale në funksion të importit.

Nga Albin Kurti më 05.02.2010 në ora 13:08

Komuniteti i biznesit. Këtë shprehje e kanë shpikur tregtarët. Atyre iu leverdis që kjo shprehje të blihet nga qytetarët. Të duket se biznesmenët janë bashkë, se janë komunitet. Në fakt, dallimi thelbësor është pikërisht përbrenda komunitetit të biznesit, dallim ndërmjet tregtarëve dhe prodhuesve, ndërmjet atyre që shesin e blejnë dhe atyre që prodhojnë.

Në kundërshtim me logjikën formale të Aristotelit, Gilles Deleuze konsideronte që diferenca nuk është diferencë e varur nga identiteti, se identiteti nuk i paraprin diferencës, por anasjelltas. Aristoteli thoshte që A=A, B=B, A≠B, dhe së këndejmi A-B≠0, d.m.th,. kemi diferencën që varet nga identiteti meqë është diferencë ndërmjet identiteteve. Porse Deleuze thoshte që mu kjo diferencë ka jetë të pavarur që strukturon tutje mandej. Sipas Deleuze, diferenca nuk duhet përkufizuar negativisht; diferenca është, kurse identiteti bëhet, dhe jo e kundërta.

Në shoqërinë tonë, si në aspektin material, po ashtu edhe në atë kulturor të klasës, më afër janë konsumatorët gjithnjë e më të varfër me prodhuesit që gjithashtu po varfërohen, sesa këta prodhues me tregtarët që janë gjithnjë e më të pasur. Pra, shumë më i madh është dallimi midis prodhuesve dhe tregtarëve sesa midis prodhuesve dhe konsumatorëve. Në rrethanat aktuale, në nivelin që ka shoqëria jonë, më e rëndësishme është nëse biznesmeni është prodhues apo tregtar sesa nëse qytetari është biznesmen, apo jo? Pra, diferenca e brendshme në komunitetin e biznesit është (diferenca) themelore.

Sërish, është Deleuze ai që sqaronte se ‘A’ në fakt është diferenca ndërmjet ‘a’ dhe ‘a’, etj. Deleuze konstatonte supremacinë e diferencës së brendshme. P.sh., ai besonte që një njeri e shquan dallimin ndërmjet një njeriu tjetër dhe një kali sepse, para së gjithash, e shquan dallimin ndërmjet dy njerëzve çfarëdo. Dallimi ndërmjet dy produkteve nuk është përjetimi i ndryshëm nga përdorimi i tyre, por marrëdhënia në prodhim që ka rezultuar me ato produkte. Historia e produktit që e konsumojmë e përcakton jetën tonë e jo e tashmja e atij produkti, jo aktualiteti banal i tij. Prodhuesit janë prodhues të mallrave të Kosovës kurse tregtarët janë shitës të mallrave në Kosovë. Duhet t’i diferencojmë prodhuesit (vendorë) që e forcojnë Kosovën, prej tregtarëve që i forcojnë vendet prej nga ata na i sjellin produktet (e huaja).

Shteti nuk mbahet me supermarkete e me qendra tregtare. Shteti mbahet me prodhim. Nuk ka punësim dhe as mirëqenie për qytetarët pa prodhim. Kosova ka deficit enorm tregtar. Raporti eksport/import është vazhdimisht nën 10% (ndërsa më 2009 kjo përqindje kishte rënë madje në 8.5%). Shumica dërrmuese e parave që vijnë nga diaspora jonë shpejt nxirren jashtë vendit përmes konsumit masiv që iu bëhet produkteve të huaja. Tregtarët e fuqishëm janë të lidhur me udhëheqësit politikë të të gjitha partive kryesore. Ata i financojnë fushatat parazgjedhore dhe, pas zgjedhjeve, shpaguhen me tenderë dhe ligje të favorshme për tregtinë e tyre që e ka ngritur importin mbi vlerën e buxhetit të Kosovës. Shteti i këtillë i Kosovës nuk është në shërbim të prodhuesve vendorë që nuk i subvencionon fare, por në shërbim të tregtarëve të huaj që ua ka hapur tregun për gjithçka. Nuk do t’i blejë askush prodhimet tona pa i blerë njëherë ne vetë ato. Prodhimet vendore nuk forcohen nga jashtë por nga brenda: përmes përkrahjes së shtetit dhe konsumimit të qytetarëve.

Të gjithë ata që nguten të pyesin se çfarë të bëhet për produktet e nevojshme që nuk i prodhon as Kosova dhe as Shqipëria, duhet t’iu përgjigjemi me pyetje: sa janë të kujdesshëm vetë ata që rregullisht t’i blejnë produktet që tashmë prodhohen në Kosovë e Shqipëri? Ndërkaq, të gjithë atyre që arsyetohen se ka shumë produkte të huaja që janë më të lira, duhet t’iu përgjigjemi sërish me pyetje: çfarë kanë bërë ata që të organizohen kundër UNMIK-ut dhe qeverive të pasluftës, të cilët me politikat e tyre fiskale janë vënë në shërbim të tregtarëve (të mallrave të huaja) dhe kundër prodhuesve (të mallrave vendore)?

Në jetën tonë publike patjetër duhet ta sjellim atë që e maskon realiteti: antagonizmin ndërmjet prodhuesve dhe konsumatorëve në njërën anë, dhe tregtarëve e koniukturave politike dhe institucionale në anën tjetër. Duhet ta kemi betejën që ta kemi fitoren. Mbase këtu edhe do të duhej të ndahemi nga Deleuze: ta pranojmë kritikën e Deleuze ndaj Aristotelit, por jo edhe atë ndaj Hegelit (përkatësisht ndaj dialektikës si sintetizim i kundërthënieve nëpërmjet tejkalimit të tyre drejt një uniteti cilësisht më të lartë).

Mungesa e zgjidhjeve politike dhe ekonomike në Kosovë doemos i shton problemet sociale. Grevat dhe protestat gjithsesi do të shpeshtohen dhe rriten. Sepse asfalti nuk hahet. 45% të varfër dhe 18% në varfëri të thellë nuk i kanë hall gropat nëpër rrugë, por ato në stomak. Në vend se të ndërtohen fabrika të cilat mandej do të na e sillnin edhe asfaltin e ri, po shtrohet asfalti që t’ua ndërtojë e forcojë fabrikat të huajve që shesin gjithnjë e më shumë produkte të tyre tek ne.

Siç e ka shpjeguar profesor Nuri Bashota në një punim të tij, infrastruktura nuk është zhvillim ekonomik por bartëse e zhvillimit ekonomik. Infrastruktura e re në Kosovë do të jetë më shumë bartëse e zhvillimit të huaj sesa e zhvillimit tonë, përderisa politika ekonomike është në funksion të privatizimit, kurse politika fiskale në funksion të importit. Teksa shkojmë e vijmë te halla në Prizren ose te daja në Besianë, do të hasim gjithnjë e më shumë në maune me mallra të huaja e gjithnjë e më pak në ato më mallra vendore.

Marre prej Gazeta Express
trokit ketu

[ Edited Tue Jun 08 2010, 08:06am ]

L - N
Fri Feb 12 2010, 01:46pm
Registered Member #1228

Ne ecnim drejt

Nt: Nëse me 10 shkurt 2007 unë iu prija Monit e Arbenit, që prej asaj dite ata më prijnë mua.

Nga Albin Kurti më 12.02.2010 në ora 12:06
(Fjalim në Akademinë Përkujtimore me rastin e 3 vjetorit të rënies së Mon Balajt dhe Arben Xheladinit)

Mon Balaj e Arben Xheladini kanë lindur në dy vendbanime të skajshme të hapësirës shqiptare, në Besianë dhe në Bujanoc. Sikurse në të gjitha zonat kufitare të kombit tonë, edhe në Besianë e Bujanoc, fëmijët rriten me shikim nga armiku. Mësojnë ta urrejnë çizmen e ushtarit të huaj ashtu siç mësojnë ta duan tokën që ua shkel ai. Rrëfimi i gjyshit atje nuk është përrallë. Nëna e baba e konfirmojnë gjyshin. Vendi ku banojnë, para se të jetë vendi i fundit larg kryeqytetit tonë, është vendi i parë ku ndaloi dëbimi i mbramë, vendi i betejës së fituar ku u zmbraps armiku, por edhe vendi ku rrezikojmë betejën e ardhshme. Armikun e bën të tillë apetiti i tij.

Fshatrat prej nga u dëbuan, shqiptarët i mbajnë për mbiemra. Emrin ta vë prindi e mbiemrin ta vë vendi. Emri i vendit është mbiemri. I vendit që tregon tokën që ta morën e që duhet ta bësh shpirt. Toka e mbetur përtej kufirit më të ri, bëhet mbiemri i brezave të njëpasnjëshëm. Vendi ku s’jetuam dot më, nis e jeton në ne. Hapësira e humbur (në të kaluarën) bëhet kohë (e ardhshme).

Besiana e Bujanoci janë shtrirja jonë e kufizuar prej zgjerimit të huaj. Moni e Arbeni janë fëmijë të kufirit. E, secili kufi tregon atë që të ndalohet. Secili kufi është dritare. Historia shqiptarëve ua ka mbyllur dritaret dhe u ka hapur dritare të reja që ua kanë zvogëluar dhomën. Një këso dritare e re, në historinë tonë më të re, ishte Plani i Ahtisaarit. Rebelimi ynë ishte rebelim ndaj historisë. Ne nuk duam dritare të reja, nga të cilat shihen vetëm dritaret e vjetra e të mbyllura, teksa mbështetemi për muri. Nëse nga dritarja në Bujanoc shihet Vranja, nga dritarja e re në Cërnicë, të cilën na e sjell decentralizimi etnik, shihet dritarja e mbyllur në Bujanoc.

Demonstrata e 10 shkurtit të vitit 2007 ishte demonstratë kundër përsëritjes së historisë si histori e dritareve të reja, si histori e kufijve që na afrohen. Dëshmorët janë dëshmi e vullnetit për liri e kundër përsëritjes së historisë. Moni e Arbeni janë dëshmorët më të rinj kundër përsëritjes më të re të historisë. Ata njëmend nuk jetuan gjatë. Porse, ata jetuan shumë. Jeta e njeriut nuk matet me jetesën e tij, por me atë që vjen pasi ajo merr fund. Plani i Ahtisaarit u publikua me 2 shkurt 2007, ndërkaq rekomandimi për pavarësi të mbikëqyrur erdhi më vonë, duke pasur datën 10 shkurt në mes.

Tri vjet pas rënies së Monit e Arbenit ndodhemi në hyrje të një viti të rëndë, në mos edhe më të vështirë se viti 2007. Qysh tash dihet se këtë vit do ta shënojnë shtypja e përjashtimi i shtresave në mjerim social, protokollet e bashkëpunimit EULEX-Serbi për gjyqësi dhe dogana, shitja e pasurive natyrore dhe e ndërmarrjeve publike fitimprurëse të Kosovës, si dhe bisedimet e reja me Beogradin për veriun e vendit tonë. Përderisa partitë politike bëjnë konkurrencë të ashpër se cila do t’i zbatojë këto në kurriz të popullit, Lëvizja VETËVENDOSJE! do ta organizojë rezistencën e popullit më fuqishëm se asnjëherë më parë.

Marshi i 10 shkurtit ishte marsh i njerëzve të drejtë që donin drejtësi. Ne po ecnim drejt atë ditë. Ne do të ecim drejt gjithmonë. Nëse me 10 shkurt 2007 unë iu prija Monit e Arbenit, që prej asaj dite ata më prijnë mua.

Prishtinë, 10 shkurt 2010

Marre prej Gazeta Express Online
trokit ketu

“10 Shkurti” i “Vetëvendosjes”

U rishfaq dokumentari i realizuar nga aktivistet e vetëvendosjes, me idenë e shfaqjes, së realitetit ekzistues.

Nga Albana S. Muja më 11.02.2010 në ora 12:25

Me punën dhe vullnetin e tyre për të dhënë dhe shfaqur ndryshe një realitet të hidhur, sipas tyre, erdhën para tri viteve me një dokumentar. Dokumentari “10 Shkurti”. Është ngjarja e 3 viteve më parë, datë kur mbetën te vdekur Arben Xheladini dhe Mon Balaj, aktivistë të lëvizjes “Vetëvendosje”. Këta dy aktivistë humbën jetën gjatë demonstratës së organizuar nga kjo lëvizje.

Ky dokumentar është shfaqur në vende të ndryshme të Kosovës, në Tiranë dhe në Gjenevë. Kësaj radhe filmi u rishfaq në kinemanë “ABC”, në ora 15:00 dhe në lokalin “Hard Rockers”, në ora 21:00.

Ky film dokumentar paraqet përshkrimin dhe shpjegimin për dhunën e ushtruar nga policia e UNMIK-ut, si dhe tregon mënyrën se si institucionet tentuan ta arsyetojnë operacionin policor pas dhunës së ushtruar. Është në pika të shkurtra ky përshkrimi i gjithë asaj që përmban filmi dokumentar në afro 34 minuta sa edhe zgjat.

“Është film-dokumentar i gjithi i punuar nga aktivistët e lëvizjes “Vetëvendosje”, thotë Marigona Drevinja, pjesë e kësaj lëvizjeje.

Në fakt gjithë puna për këtë dokumentar ka zgjatur rreth një muaj, ku intensivisht është punuar në këtë drejtim. Në mes emrash tjerë, më të angazhuarit e këtij projekti, janë edhe Fatime Kosumi dhe Visar Ymeri.

Sipas Dervinjës filmi dokumentar përmban të gjitha ngjarjet, pamjet dhe deklaratat e asaj që ka ndodhur në 10 shkurt, të marra në arkivin e Vetëvendosjes.

Ky film është i ndarë në disa pjesë: Dita kur ka ndodhur ngjarja, saktësisht demonstrata, pasojat e 10 shkurtit, reagimet nga jashtë, si dhe homazhet në ditën e varrimit të Balës dhe Xheladinit.

“Filmi dokumentar mund të mos jetë i kualitetit shumë të lartë si realizim, mirëpo përmbajta, storia e tij është ajo që thotë shumë”, tha Dervinja .

“10 Shkurti”, gjatë gjithë 34 minutave, përcillet me narracion nga realizuesit e tij dhe është i bërë në tri gjuhë: shqip, anglisht dhe gjermanisht.

Krahas shfaqjes së këtij filmi këtë ditë u hap edhe një ekspozitë në hollin e sallës së Kuqe të Pallatit të Rinisë, e cila do të jetë e hapur prej orës 10:00 deri në ora 18:00. Kjo ekspozitë ka fotografi nga ngjarja 10 shkurt 2007.

“10 Shkurti” është shpallur edhe filmi dokumentar më i mirë i festivalit ndërkombëtar të filmit dokumentar “Një Botë”, në vitin 2007.

trokit ketu

[ Edited Tue Jun 08 2010, 08:08am ]

L - N
Tue Apr 13 2010, 12:55pm
Registered Member #1228

Procesi gjyqësor ndaj Albin Kurtit shtyhet për pasnesër

Procesi gjyqësor ndaj liderit të lëvizjes “Vetëvendosje”, Albin Kurti, është shtyrë për datën 15 prill, meqë zoti Kurti as në seancën e sotme nuk është paraqitur në sallën e Gjykatës Komunale në Prishtinë.
Seanca e sotme ishte e katërta me radhë në përpjekje për të nisur shqyrtimin e akuzave ndaj zotit Kurti, për “pjesëmarrje në një turmë që ka kryer vepra penale, pjesëmarrje në një grup që ka penguar personat zyrtarë në kryerjen e punëve zyrtare, dhe për thirrje për rezistencë në lidhje me ngjarjet e shkurtit të 2007-ës, në të cilat u vranë dy protestues”.

Lideri i Lëvizjes “Vetëvendosje” e ka cilësuar procesin gjyqësor kundër tij të motivuar politikisht. Çështja e këtij procesi gjyqësor është diskutuar edhe në Kuvendin e Kosovës.

Ndërkohë, Këshilli kundër procesit gjyqësorë ndaj Albin Kurtit fton institucionet e përfshira në këtë cështje, të mos marrin pjesë në procesin gjyqësor.

Këshilli i ka drejtuar një letër Gjyqtarëve të Gjykatës Komunale të Kosovës, Odës së Avokatëve të Kosovës, Prokurorit të çështjes së Albin Kurtit dhe Policisë së Kosovës.

“Siç edhe mund të jeni në dijeni, shqiptarë nga të gjitha trevat kanë nënshkruar peticionin për mbylljen e procesit gjyqësor të Albin Kurtit. Nënshkruesit e këtij peticioni, rreth 175 000 qytetarë kanë shënuar me këtë akt qëndrimin kundër këtij procesi gjyqësor. Po ashtu, Këshillat kundër këtij procesi gjyqësor të ngritur në Shqipëri, Kosovë, Maqedoni, Mal të Zi e në Luginë të Preshevës, janë mbështetur e vazhdojnë të mbështeten nga qindra organizata, studentë, profesorë, intelektualë, politikanë e artistë, shqiptar e evropianë, me qëllim mbylljen e këtij procesi, të cilin njëzëri shqiptarët e me gjerë e kanë konsideruar të padrejtë”, thuhet në thirrjen e hapur drejtuar institucioneve të lartpërmendura.
2010-04-13 13:06

trokit ketu

L - N
Tue Jun 08 2010, 08:11am
Registered Member #1228

Thaçi e ka hetuar

Albin Kurti Vendosur: 07/06/2010 - 08:01

I nxori para kamerave kryeprokurorin, Ministrin e Punëve të Brendshme dhe shefin e policisë Në ditën e parë të javës dhe të nesërmen e zgjedhjeve të Serbisë që u mbajtën në Mitrovicë dhe Artanë. Por, kjo konferencë shtypi s’kishte lidhje me zgjedhjet e Serbisë. Kryeministri Hashim Thaçi sikurse edhe krerët e tjerë të institucioneve, Kosovën tashmë e trajtojnë si Kosovë pa veriun e madje edhe pa komunat me shumicë serbe. Natyrisht që nuk e thonë këtë, por kështu bëjnë - atëherë kur veprojnë dhe atëherë kur nuk veprojnë.
As 24 orë nuk kishin kaluar prejse Serbia publikisht e kishte konfirmuar sovranitetin e saj brenda territorit të Kosovës. Pse duhej që Kryeministri Thaçi mu në atë konferencë të na rrëfente për sigurinë publike në terma të luftës kundër korrupsionit, kur momenti ishte të merrej me sigurinë shtetërore në terma të luftës për sovranitet e integritet territorial? Shmangia e vëmendjes së qytetarëve nga shteti i nëpërkëmbur te pretendimet për pushtet efikas nuk janë shpjegim i mjaftueshëm.

Përgjithësisht, Kryeministri Hashim Thaçi nuk shpjegon gjë. Prandaj, vetë atë duhet ta shpjegojmë. Zotimi i përsëritur i tij për luftimin e korrupsionit dhe krimit të organizuar nuk mund të përbënte lajm. Intonacioni i ngritur i retorikës nuk do t’ua mbushte mendjen gazetarëve. Çfarëdo premtimi i tij për të ardhmen vështirë të merrej seriozisht prej ndokujt. Prandaj Thaçit i mbetej vetëm e kaluara për të lançuar lajm. Tha që ky e ka nisur luftën kundër korrupsionit dhe krimit të organizuar! Dhe, megjithatë, nuk u durua pa u vetëpërgënjeshtruar – tha që ky është prijës i kësaj lufte. Për aq sa i ndoqa lajmet, nuk dëgjova të ketë treguar se kur saktësisht e kishte nisur këtë luftë dhe si.

Rrjedhimisht, lihej të kuptohej që ky e paska filluar luftën para EULEX-it dhe meqë s’foli për mënyrat a betejat, mbase ato kishin qenë sikurse këto të EULEX-it. Por, i vetmi veprim i tij që më kujtohet të jetë lidhur me luftën kundër korrupsionit është riformatizimi i kabinetit qeveritar. Shumë e çuditshme, gjithsesi. Sepse kurrë nuk na u sqarua konkretisht se si na paskan qenë të korruptuar Idriz Vehapi, Zenun Pajaziti, Alush Gashi, Nekibe Kelmendi dhe Valton Beqiri. Kuptimi i riformatizimit doli të ishte ajo që mbeti e njëjtë pas tij, ajo që nuk ndryshoi, e jo ndërrimet e (posteve të) figurave. Ndërkaq, qëllimi i tij ndodhet përbrenda metodës së vjetër të zëvendësimit: të bëhet diçka tjetër në vend të asaj që duhet bërë, porse të paketohet ashtu sikurse ajo që s’është bërë. S’besoj të jetë e rastësishme që Thaçi u detyrua të na e kumtojë lajmin se ai na e paska nisur luftën kundër korrupsionit dhe krimit të organizuar. Ai e dinte që ne nuk e dimë këtë gjë (sic.).
Bërja e luftës kundër korrupsionit përmes bërjes së lajmit për të nuk e shter domethënien e kësaj konference. Shpallja e vetes si luftëtar i orëve të para të luftës kundër korrupsionit dhe krimit të organizuar nuk synon, thjesht, legjitimitet nëpërmjet origjinës. Thaçi dëshiron të na bëjë të besojmë që ai po ndjehet si viktimë. Thaçi, pra, e ka nisur luftën kundër korrupsionit dhe krimit të organizuar porse EULEX-i ia rrëmbeu atij këtë luftë prej dorës dhe, për më tepër, qytetarët e Kosovës po i duken shumë mosmirënjohës për këtë nismë të tij të kahershme.

Ndoshta kjo konferencë nuk ka pasur arsye. Ajo mund të jetë shtyrë thjesht prej ndonjë shkaku. Nga bastisjet që EULEX-i ua bëri zyrave të MTPT-së më 28 prill 2010, Thaçit i ka mbetur hatri për shkak se ai u zhvlerësua në sytë e opinionit publik si Kryeministër i vendit. Aura e tij prej politikanit më të fuqishëm u dëmtua pakthyeshëm. Ankesat e tij të një jave më vonë pse EULEX-i nuk e njoftoi paraprakisht për bastisjet e kryera, kanë këtë kuptim: ai po i qahej EULEX-it pse nuk u kujdesën që ta evakuonin me fytyrë prej asaj situate. Ai nuk kërkoi që të pyetej për të fituar. Ai kërkoi që të njoftohej për të shpëtuar. Pikërisht ky është momenti kur Thaçi iu hodh në përqafim EULEX-it. Prokurori Johannes van Vreeswijk e kishte kuptuar këtë gjë. Ai e goditi dhe e poshtëroi Thaçin publikisht, ashtu siç bëjnë gangsterët me të dashurat e tyre lazdrane teksa këto u përgjërohen. Secili realizim kinematografik i zhanrit Film Noir e ka së paku një skenë të tillë. Meqë imagjinarja kolektive e qytetarëve të Kosovës për këtë rast kishte këso strukture, militantët partiakë nëpër kafenetë e Prishtinës si rrufeja e përhapën lajmin se Johannes van Vreeswijk na qenka homoseksual. (Ndoshta ai edhe është homoseksual dhe kjo sigurisht që s’ka rëndësi, porse thashethemet kishin funksion dyfishues: e ribënë prokurorin simbolikisht ashtu siç ai eventualisht ishte emotivisht dhe seksualisht.) Përdhunimi i dashnores së lazdruar do të mund të rikuperohej sadopak vetëm duke e shpallur gangsterin homoseksual. Gangsteri njëmend e rrahu të dashurën, mirëpo ai, në të vërtetë, s’ka mundur t’i bëjë gjë asaj, apo jo?

Paradoksi i Kryeministrit (Thaçi) është që ai s’bëhej dot Kryeministër pa ia dëshmuar Brukselit që e mirëpret EULEX-in dhe do t’i bashkërendohet atij (kujto vizitën te Solana në shtator 2007) ndërsa, në anën tjetër, pikërisht për shkak të kompetencave ekzekutive të EULEX-it ai s’mund të jetë një Kryeministër (normal). Shembull shkollor i paradoksit të Bertrand Russellit te teoria e bashkësive. Duket që Thaçi ka menduar që EULEX-i do t’i ketë disa të drejta jonormale, të cilat normalisht që nuk do t’i shfrytëzojë. Mirëpo, nëse shqiptarëve u jepen të drejta që dihet se nuk do (të mund) t’i shfrytëzojnë për shkak të politikanëve të shantazhuar (p.sh. moszbatimi jo vetëm në veri i Kushtetutës), EULEX-it i janë dhënë ato të drejta pikërisht që t’i shfrytëzojë. Ndoshta Thaçi është nisur prej vetes kur e ka menduar EULEX-in: institucionet e Kosovës kanë të drejtë t’i pengojë zgjedhjet në veri, por as që u shkon ndërmend kjo gjë. Ose, ndoshta Thaçi nuk ka menduar fare, ka vepruar në stihi në stilin: le të bëhem njëherë Kryeministër e mendoj më vonë!
Të jesh me hetuesit apo me të hetuarit? Kjo është çështja sot. Në fakt, kjo ishte çështja dje. Thaçi po e ndërron anën. Nga Kryeministër i një Qeverie të hetuar siç është tani, aspiron të bëhet hetues (i kujt?). Kjo tregon që Thaçi po e ndjen se fitues këtu do të dalë hetuesi, andaj e bëri këtë lëvizje në drejtim të fituesit; më parë preferon që ta ketë koleg hetuesin sesa të hetuarin; dëshiron që dalëngadalë të distancohet nga Fatmir Limaj dhe t’i hedhet edhe në një përqafim final EULEX-it. Natyrisht që nuk mund ta bëjë këtë përnjëherë dhe menjëherë meqenëse do të dekonspirohej, por e bën kështu me ngadalë dhe pak e nga pak. Ai nuk do që të detyrohet të përgjigjet e të flasë më si i hetuar, por si hetues. Ai nuk dëshiron të tingëllojë më si Fatmir Limaj, por si Johannes van Vreeswijk. E ka hetuar Thaçi që duhet të jetë me hetuesit. Qofshin ata edhe homoseksualë. E ka hetuar Thaçi. Nuk e tha kot ai të hënën që “bashkëpunimi me EULEX-in dhe mekanizmat e tjerë do të jetë i ngushtë dhe mbështetës”.

MARRE PREJ trokit ketu
trokit ketu

L - N
Sun Jun 13 2010, 02:14pm
Registered Member #1228

ARRESTIMI I DHUNSHEM, E I SHEMTUEM I BASHKATDHETARIT PATRIOT E TEPER T'NDERUEM SHQIPTARE ALBIN KURTI. MARRE E TURRP I MADH PER SHTETIN E TE HUJVE N'KOSOVE QI KANE VEPRUE KUNDREJT NJI PATRIOTI N'KYT MNYRE , KUR MINISTRAT SERB HYNE E DALIN ME ARME E ME ARMATE, N'TERRITORIN E KOSOVS PA I NDALE KUSH.

LARG DUERT PREJ ALBIN KURTIT!!!!!!!!
MOS HESHT TIRANE!
MOS HESHT PRISHTINE!
MOS HESHT SHKUP-TETOVE!
SHKODRANE E SHKODER MOS HESHT E KURr MOS PRANO KYT MARRE E KYT TURP KOMBTARE SHQIPTARE!
JOOO HESHTJE INTELEKTUAL DHE SHQIPTARE!

JO KURR BURGOSJE T'POPULLIT T'KOSOVS, KURR, KURR, E JO KURR?

[ Edited Sun Jun 13 2010, 02:26pm ]

Mon Jun 14 2010, 09:16pm
Registered Member #1283

sa vendosen me u ba force politike dhe me marr pjese ne zgjedhje e arrestun. ja kan shum friken politikant e korruptum te kosoves vetvendosjes. ky akt i policise vetem sa i ka nxit njerzit me e mbeshtet ma shum ket organizate patriotike. edhe nqs e burgosin nuk kan me fitu gja dhe mas ksaj do te bahen force politike qe do te ket ndikim te madh ne jeten politike te kosoves.

:::ShkoderZemer
Tue Jun 15 2010, 03:28am

Registered Member #1

I lumte, shembull per gjithe popullin shqiptare.
Ishallah ia del mbahne dhe ndikon edhe politiken e Tiranes

http://www.shkodraonline.com/galeria
L - N
Fri Jun 18 2010, 07:22am
Registered Member #1228

:::ShkoderZemer ka shkruar:

I lumte, shembull per gjithe popullin shqiptare.
Ishallah ia del mbahne dhe ndikon edhe politiken e Tiranes

S'kam ca me i shtu fjalve tuja :::ShkoderZemer se daj t'njajtin mendim me ty.

Shyqyr qi e kane liru, se lirimi i tij ne kto kohe me duket shume i ransishem per tane ne Shqiptart

[ Edited Fri Jun 18 2010, 07:23am ]

L - N
Thu Jun 24 2010, 09:17am
Registered Member #1228

Kurti: Pavarësisë t’ia shtojmë sovranitetin

Nga Express më 21.06.2010 në ora 15:13

"Ne vendosëm që të marrim pjesë në zgjedhje, meqenëse është urgjente që gjatë këtyre një apo dy viteve më së shumti pavarësisë t'ia shtojmë sovranitetin", thotë në intervistën për Radion Evropa e Lirë, lideri i Lëvizjes Vetëvendosje, Albin Kurti.

RADIO EVROPA E LIRË: Zoti Kurti pse vendosi Lëvizja Vetëvendosje të garojë në zgjedhjet e ardhshme parlamentare?
ALBIN KURTI: Ky vendim është marrë pasi që kemi diskutuar për një kohë shumë të gjatë. Për pesë muaj i kemi shoshitur hollësisht të gjitha përparësitë dhe mangësitë, dëmet dhe dobitë për pjesëmarrjen, përkatësisht mospjesëmarrjen tonë në zgjedhje. Besoj që arsyeja kryesore e cila ishte vendimtare që ne të marrim pjesë në zgjedhjet e ardhshme është fakti se shpallja e pavarësisë së Kosovës, meqë nuk u parapri nga e drejta e vetëvendosjes, ajo nuk u pasua nga sovraniteti dhe nëse do të vazhdohet me këtë pavarësi formale pa sovranitet, atëherë ne jemi shumë të brengosur që asaj do t’i rrjedhë edhe formaliteti.
Pra, ne vendosëm që të marrim pjesë në zgjedhje, meqenëse është urgjente që gjatë këtyre një apo dy viteve më së shumti, pavarësisë t’ia shtojmë sovranitetin. Në të kundërtën, do të ndodhemi në ndonjë situatë që mund të jetë edhe më e keqe sesa Bosnja. Lëvizja “Vetëvendosje” e ka në fokus të saj, sovranitetin, i cili besojmë se është parakusht për dy gjëra thelbësore: demokracinë në njërën anë dhe zhvillimin ekonomik në anën tjetër.

REL: Si do t’ia shtoni sovranitetin Kosovës?
ALBIN KURTI: Sovraniteti nënkupton të drejtën e Kosovës për kontrollin e resurseve natyrore dhe të kapaciteteve ekonomike, nënkupton të drejtën e Kosovës për t’u bashkuar me Shqipërinë, nënkupton të drejtën e Kosovës për ushtri, nënkupton mospasjen e strukturave paralele të Serbisë dhe integritetin territorial. Mendojmë që duhet të bëhemi shtet normal e shteti normal nënkupton shtetin me sovranitet. Kurrfarë integrimi në Bashkimin Evropian dhe as ulësja në OKB nuk do të jenë të mundura përderisa shteti i Kosovës ka pavarësi formale e nuk ka sovranitet.

REL: Kjo pavarësi formale ka rrjedhur nga pakoja e Ahtisaarit, të cilën ju zoti Kurti e keni kundërshtuar fuqishëm deri tani. Megjithatë, ka zëra që thonë se me pjesëmarrje në zgjedhje ju në fakt po futeni nën ombrellën e këtij plani?
ALBIN KURTI: Mjeteve të deritanishme për luftimin e planit të Ahtisaarit si një plan i cili e bosnjëzon Kosovën, ne po ia shtojmë edhe mjtetet institucionale. Pra, nuk është se ne po asimilohemi brenda insitucioneve të sistemit, por ne po ia marrim institucioneve të sistemit mjetet shtesë për ta luftuar në mënyrë më efikase këtë plan. Ne nuk kemi nevojë për decentralizim mbi baza etnike, por kemi nevojë për decentralizim qytetar. Sidoqoftë, kësaj duhet t’i paraprijë sovraniteti.
Ne mendojmë që këtë ta realizojmë duke ndërruar pushtetin, por jo për hir të ndërrimit të pushtetarëve, por për hir të ndërrimit të karakterit të shtetit. Ne kemi nevojë për një tjetër lloj shteti të Kosovës, pra për shtet të Kosovës, i cili është në shërbim të prodhuesve vendorë dhe jo të tregtarëve të huaj, i cili është në shërbim të mirëqenies së qytetarëve dhe jo luksit të pushtetarëve dhe për një shtet i cili krahasohet me shtetet normale demokratike në perëndim dhe dëshiron t’i arrijë ato standarde e jo të kënaqet me pak duke thënë se si është më mirë sesa para 10 vjetëve.

REL: Zoti Kurti, ju thoni se doni të ndërroni pushtetin. Ka Lëvizja “Vetëvendosje” potencial të mjaftueshëm për të marrë pushtetin?
ALBIN KURTI: Ne tani jemi duke bërë rsitrukturimin e Lëvizjes “Vetëvendosje”, kemi përpiluar statutin tonë të ri. Në të njëjtën kohë po përgatitemi për hartime të detajuara të programeve tona për politika tona dhe së fundi, sigurisht se pas disa muajve do t’i kemi zgjedhjet e brendshme në Lëvizjen “Vetëvendosje”. Mendojmë që me kalimin e kohës, pas disa muajve, do të jemi të pajisur edhe me programet e duhura, por edhe me njerëzit e duhur të cilët do t’i përfaqësojnë e mbrojnë ato programe.

REL: Zoti Kurti a shihni pengesa në këtë drejitm, meqë ligjet në fuqi ua pamundësojnë të garojnë në zgjedhje personave që në tre vjetet e fundit kanë qenë të dënuar nga gjykata, gjë që ndodhi me juve. Do të garojë “Vetëvendosje” pa Kurtin në listë apo çfarë do të bëni?
ALBIN KURTI: Kur e kemi marrë vendimin për pjesëmarrje në zgjedhje, e kemi pasur parasysh që këso pengese mund të paraqitet, pra nuk mund të them që këto pengesa do të mund të kenë ndonjë rol vendimtar. Ne tani jemi duke i analizuar të gjitha vështirësitë dhe sfidat e ndryshme, formale e procedurale, që do të mund na paraqiten drejt pjesëmarrjes sonë në zgjedhjet e ardhshme. Me këtë rast do t’i shqyrtojmë edhe zgjidhjet konkrete për këto pengesa e vështirësi.
Por, mendoj që nuk do të ketë penegsa të cilat do të jenë vendimtare dhe të cilat do të na e pamundësojnë pjesëmarrjen tonë në zgjedhje. Sidomos besoj që Lëvizja “Vetëvendosje” ka treguar që ka një karakter të fuqishëm kolektiv ashtu edhe siç është natyra e së drejtës për vetëvendosje dhe fatet individuale të aktivistëve të veçantë nuk mund të luajën rol përfundimtar.
Këso pengese mund të mos kem vetëm unë, sepse siç dihet ka shumë procese të hapura edhe ndaj aktivistëve të tjerë. Por, Lëvizja “Vetëvendosje”, para se gjithash është qëllimi, koncepti dhe fryma e saj, e jo njerëzit e posaçëm të saj.

REL: Keni thënë se Lëvizja nuk do të shndërrohet në parti politike, por do të jetë lëvizje qytetare politike. Dihet se nismat qytetare, në të vërtetë nuk kanë pasur shumë sukses në Kosovë, dhe kjo është parë nga rezultatet e zgjedhjeve. Pse jeni të bindur se ju do të keni sukses?
ALBIN KURTI: Ne jemi lëvizje qytetare, por mbi të gjitha jemi lëvizje politike. Pra, ne kemi një karakter thellësisht politik dhe jemi të shtrirë gjithandej nëpër Kosovë, dhe mendojmë se përvoja e deritanishme pesëvjeçare e aktivistëve tonë dhe fakti që ne jo vetëm që dëshirojmë ta ndërrojmë pushtetin, por edhe llojin e shtetit, duke sjellë tërësisht praktika të tjera qeverisëse dhe kulturë tjetër politike, janë ato të cilat neve na sigurojnë që nuk do të mund të absorbohemi nga sistemi politik në kuptimin e keq të fjalës.
Ne nuk po i shtojmë me këtë rast vetëm programet e Lëvizjes “Vetëvendosje” dhe anëtarët e rinj, por në të njëjtën kohë ne politikës në Kosovë, po ia shtojmë një lloj të ri të betejës, e cila përmblidhet në faktin, që ne nuk kemi qëndrime e plane politike për ta marrë pushtetin, për hir të pushtetit, por neve na nevojitet pushteti për t’i realizuar e zbatuar ato qëndrime.
Mjeteve të deritanishme, siç janë protestat, demonstratat dhe tubimet publike, aksionet e ndryshme simbolike, po ia shtojmë edhe mjetet insittucionale. Tamam ashtu siç besojmë se vullneti i popullit të Kosovës duhet t’i marrë edhe institucionet e sistemit, pa qenë i kufizuar brenda tyre.

REL: Zoti Kurti, që në fillim thatë se shtimi i sovrnatitetit është qëllimi i Lëvizjes “Vetëvendosje”. Tashmë dihet problëmi i pazgjidhur i pjesës veriore të Kosovës. Si do ta zgjidhni problemin në këtë pjesë, në të cilën, tash 11 vjet, Prishtina nuk ka kontroll, por as mekanizmat ndërkombëtarë?
ALBIN KURTI: Veriu i Kosovës është problem i trefishtë: është problem politik; problem i sigurisë dhe porblem ekonomik. Ne mendojmë që për t’u bashkuar Mitrovica dhe për t’u integruar veriu i Mitrovicës në Kosovë, ka nevojë për disa masa, të cilat do të mundësonin forcimin e pozitës së shqiptarëve atje. Shqiptarët të cilët janë në veri, nuk do të duhej lejuar që t’i shesin, Qeverisë së Serbisë pronat e tyre.
Nëse ka shqiptarë shumë të varfër, të cilët janë të detyruar që ta bëjnë këtë për shkak të pozitës së tyre materiale, atëherë është qeveria e Kosovës, është pushteti në Kosovë që duhet t’i blejë ato prona. Do të duhej, që në çdo vendbanim shqiptar të ketë nënstacione policore dhe duhet që të merren nga Policia e Kosovës dhe Doganat e Kosovës kontrolli mbi pikat kufitare 1 dhe 31. EULEX-i nuk mund ta bëjë këtë gjë, në vend tonin; EULEX-i nuk është nga Kosova, nuk e ka motivin, që do ta kishin vendasit.
Dhe për me tepër, EULEX-i, sic dihet nuk e njeh pavarësinë e Kosovës. Ne do të duhej që ta revitalizojmë Trepçën, ndërmarrjet përbërëse të së cilës, ndodhen edhe në veri edhe në jug të lumit Ibër.
Mandej do të duhej që të ketë përparësi për shqiptarët në veri, sa i përket punësimit, arsimit, shëndetësisë, transportit veri-jug dhe anasjelltas, dhe po ashtu është e domosdoshme që në veriun e Kosovës të ketë prezencë të shtuar të institucioneve të Kosovës, sepse siç dihet krejt cfarë kemi atje është një strategji në letër, dhe kemi 85 policë gjithsej që ndodhen nën komandën e Milija Millosheviqit, për të cilin ka fakte që në fakt ndonëse punon në Policinë e Kosovës, merr direktiva nga Beogradi. Besoj, që kur të ndryshohen këto që i përmenda atëherë sigurisht se cilësisht do të ndryshonte edhe gjendja në veri.

Marre PREJ Gazeta Express
trokit ketu

L - N
Thu Jun 24 2010, 09:25am
Registered Member #1228

Albin Kurti dhe politika

Dalja e Kurtit në skenën politike kosovare dëften një të vërtetë që mund të vlejë dhe për Shqipërinë. Ekziston hapësira për subjekte të reja, për idealistë, për rebelizëm transversal ndaj të gjithë klasës politike majtas dhe djathtas. Në këtë pikë, Kosova është më përpara se Shqipëria.

Mentor Nazarko

Albin Kurti përfaqëson një figurë jashtëzakonisht sugjestive politike në rrafsh ballkanik, një nga mendjet më të spikatura të shoqërisë kosovare dhe sigurisht ai e zgjodhi kohën e krijimit të partisë. Madje me precizion të tepruar. Jo thjesht kur klasa politike në pushtet është e përfshirë në krizë besimi, por kur dhe EULEX’i, që premtoi ta godiste këtë klasë politike, po heziton ta bëjë, si për t’i dhënë të drejtë Kurtit dhe lëvizjes së tij se EULEX’i nuk u nevojitet institucioneve të Kosovës.

Kurti në një farë mënyre zgjodhi dhe mënyrën sesi do të arrestohej - si kryetar partie! Ai u pagëzua në rolin e ri me arrestimin dhe dënimin e tij. Ai e dinte fare mirë se do të arrestohej sapo të dilte në publik për të shpallur krijimin e partisë. Kështu që u përpoq të maksimizonte efektet pozitive për subjektin e vet të konvertuar në parti politike. Një kalkulim i hollë, që dhe me veprimin e trashë të policisë së Kosovës dha efekte pozitive për Kurtin e mësuar me burgje.

Është fare e qartë se Kurti e provokoi vetë policinë, e cila me siguri ka qenë pasive në nevojën për arrestimin e tij. Por, ai doli në publik për ta sfiduar atë dhe reagimi i saj ishte tërësisht i shpërpjesëtuar. Mbi të gjitha, dërgimi i Kurtit në burg ishte një gabim i madh i policisë së Kosovës, me shumë gjasa i koordinuar dhe me ndërkombëtarët, që gjithashtu bëjnë gabim të madh që miratojnë skema të tilla. Nuk është ndonjë mençuri e madhe as lirimi nga dy akuza politike dhe dënimi i Kurtit me një akuzë ordinere, që supozohet se do ta pengojë përfshirjen e tij në listën e kandidatëve në zgjedhjet e ardhshme. Me shumë të drejtë, kritikë të Qeverisë thonë se policia, prokuroria, gjykatat nuk po arrestojnë apo nuk dënojnë ata që dyshohen për korrupsion, por dikë që është ideologjikisht kundër sistemit mikst politik në Kosovë. Ndërkombëtarë, plus establishmenti lokal.

Por, sa janë gjasat për sukses të Kurtit? Ai gjithnjë ka bërë thirrje që të bojkotohen zgjedhjet dhe mund të mendohet se bojkotuesit janë votuesit e tij potencialë apo realë. Mirëpo, shifrat e abstenuesve në Kosovë janë fiktive. Në Kosovë njerëzit vazhdojnë të votojnë në përqindje të madhe. Ndoshta diku tek 70-75%. Ata që thonë se votojnë vetëm 42%, sa është shifra zyrtare, gabojnë, pasi mbështeten në shifrën zyrtare të listës së votuesve ku përfshihen edhe emigrantët, madje edhe serbët. Nëse llogaritet si e zbritur nga kjo listë shifra e emigrantëve, plus një pjesë e madhe e serbëve, atëherë mund të kuptosh se shifra e votuesve është diku tek 70-75%.
Por, cilët janë mbështetësit e Kurtit?

Për të arritur në një përfundim të saktë duhet të analizohet cili është bazamenti i tij ideologjik.
Kurti është një figurë intelektuale antiglobaliste, pra përfaqësues i së majtës ekstreme, të arsimuar shumë mirë që në terrenin e Kosovës përkthehet kështu. “Vetëvendosja” është kundër ndërkombëtarëve; më specifikisht kundër perëndimorëve (EULEX); kundër KFOR’it, megjithëse nuk shfaqet shumë me forcë (hiq rastin e fundit të vizitës në Prishtinë të shefit të shtabit të ushtrisë serbe). Duke qenë kundër perëndimorëve, megjithëse jo në mënyrë të fortë, Kurti rrezikon të konsiderohet dhe si antiamerikan. Ndërkohë, duke qenë antiglobal, “Vetëvendosja” pretendon në mënyrë skolastike se regjimi ndërkombëtar është neokolonialist, diçka jorealiste, sa kohë që ndërkombëtarët nuk erdhën në Kosovë për burimet e saj ekonomike, por për të përzënë serbët prej andej. Kurti është artikuluar me forcë kundër varësive ekonomike nga jashtë, kundër sistemit ekonomik ekzistues në Kosovë (tezat e tij ekonomike në fakt përfaqësojnë pjesën më të shëndetshme të mendimit të “Vetëvendosjes”. Kurti është nacionalist në rrafshin komunikativ. Ai është shprehur pro bashkimit me Shqipërinë, duket ekstremist në kontestet kufitare të Kosovës me fqinjët dhe Serbinë në veçanti. Për këtë arsye, Kurti ka kontakte me shoqata dhe grupime të ndryshme edhe jashtë Kosovës, që janë deklaruar pro bashkimit. Kurti dhe djemtë e tij përfaqësojnë një grupim idealistësh, ndaj duket sugjestive se si ky subjekt mbahet në këmbë nga pikëpamja financiare. Më në fund, Kurti synon të përfaqësojë edhe atë pjesë të shoqërisë kosovare që kërkon ritme shumë të shpejta zhvillimi, që ka nivel të lartë intelektual, që nuk ka komplekse ndaj të huajit, etj.

Për të gjitha këto arsye, mbështetësit e Kurtit mund të jenë: ish-anëtarë të UÇK’së, të pakënaqur nga mosintegrimi i tyre, ndoshta pjesa më idealiste e UÇK’së, që nuk është pasuruar pas luftës, nuk është përfshirë në institucione, etj. Kjo pjesë nuk sheh arsye të ndihet mirënjohëse ndaj ndërkombëtarëve, pasi ka luftuar dhe beson se çlirimi i Kosovës është arritur prej forcave të brendshme. Këtyre i duhet bashkuar një pjesë individësh asnjanës, apo mosbesues, snobë ndaj të gjithë politikës në përgjithësi. Sigurisht, kjo pjesë ka kulturë, ka formim të mirë intelektual. Kjo pjesë realisht bojkoton me vetëdije zgjedhjet. Dikush thotë se brenda “Vetëvendosjes” ka edhe trashëgimtarë të familjeve të ballistëve, por nuk shihet asnjë lidhje ideologjike mes “ballistëve” dhe të “majtës” që përfaqëson Kurti.

Pas një prerjeje sociologjike të mbështetësve potencialë të Albin Kurtit dhe Lëvizjes së tij, shtrohet pyetja: Po rezultati? Megjithëse Lëvizja e Kurtit duket tërheqëse me mënyrën si funksionon, me kreativitetin e saj, është shumë e vështirë të besohet, ashtu siç thuhet, se Kurti ka mbështetje masive tek rinia. Rinia e Kosovës nuk është kundër europianëve, apo kundër perëndimorëve, siç bën “Vetëvendosja”. Nëse ka një pjesë të kësaj rinie me këto parametra, ajo duhet të jetë e vogël. Numri i madh i pjesëmarrësve në protesta nuk do të thotë domosdoshmërisht se ata janë që të gjithë votues potencialë të “Vetëvendosjes”. Kjo pjesëmarrje mund të vijë pasi në Kosovë ka shumë arsye për protestë, por partitë politike të opozitës, përjashto grupet e interesit, nuk protestojnë për asgjë. Në këtë kuptim, ata që duan të protestojnë e gjejnë me vend t’i përngjiten “Vetëvendosjes” që proteston shpesh. “Vetëvendosja” pastaj duket shumë elitare (hiq aksionin politik që e ka mediatikisht efektiv) për të qenë një parti masive në Kosovë.

Janë disa rreziqe për “Vetëvendosjen” si parti.

“Vetëvendosja” ka nevojë për strukturë territoriale, që kërkon para për t’u ngritur. “Vetëvendosja” nuk i di truket e mbledhjes, vjedhjes, ruajtjes së votës. “Vetëvendosja” mund të konsumohet politikisht. Në momentin kur ajo do hyjë realisht si parti politike, ndaj saj mund të vendosen kufizime në hapësirë mediatike, njëlloj si për parti të tjera, ose ajo duhet ta blejë hapësirën. Nëse deri më tani ajo e kishte atë gratis, tani logjikisht askush s’duhet t’ia falë atë. Pra, zvogëlohen shanset e rritjes së saj nëpërmjet mediatizimit.

Gjithsesi, dalja e Kurtit në skenën politike kosovare dëften një të vërtetë që mund të vlejë dhe për Shqipërinë. Ekziston hapësira për subjekte të reja, për idealistë, për rebelizëm transversal ndaj të gjithë klasës politike majtas dhe djathtas. Ndoshta në këtë pikë Kosova është më përpara se Shqipëria. Këto ndjeshmëri, këta individë, në Kosovë kanë arritur të gjejnë hapësirë, të afirmohen, dhe pse jo mund të kenë sukses elektoral.
Shqipëria është ende në pritje të Kurtit të vet.

Marre prej Gazeta Express
trokit ketu

Kurse un (flas gjithmone per mendimin tem)>Kisha me i thane zotni Mentor Nazarko se komplet kombi asht ne pritje te Albin Kurti, s'mendoj se zotnia fort i nderuem Albin Kurti i perket vetem krahins te Kosovs vetem, por i perket krejt kombit.

Dhe kisha ken shum ma i gzume me pa Albin Kurtin ne krye te Shqiptarve sesa pothujse shumicen e klas politike sot ne Tirane-Prishtine-Shkup, qe mu me duken si sherbtort e mafies, xhepit personal dhe t'hujve.

Per mu personalisht s'ka si mu ba djali Shqiptarit ma i mire, e ma patriot se Albin Kurti, a ban per politikan allashqiptarshe nuk e di, gjithsesi itash ma shum se kurr besoj se na Shqiptart kena nevoje per dike t'sinqert e patriot qi nuk ndikohet as prej pasunis e as prej shoqnise e as prej t'hujve, fatkeqsisht ose jane te radh shume kta lloj politikansh ose ndoshta nuk egzistojn hic .
Po ashtu ala s'kam pa ndoj Shqiptare ma te dedikume per qeshtjen mare kombtare, se edhe ata qi kane luftu ose kan marr pjese ne UCK sot jane kthy ose ne sherbtore te xhepit ose te fare fisit dhe te hujve

[ Edited Thu Jun 24 2010, 10:19am ]

L - N
Fri Nov 19 2010, 06:00pm
Registered Member #1228

Albin Kurti shet banesën për “Vetëvendosjen”

Lideri i Lëvizjes Vetëvendosje!, Albin Kurti, ka shitur banesën e tij personale për ta financuar subjektin e tij politik për t’u përgatitur për zgjedhjet e pritshme të 12 dhjetorit.
Lideri i Lëvizjes Vetëvendosje po sakrifikon shumë për partinë e tij.

Atë që ai ka bërë së fundi për parti, nuk mbahet mend të ketë ndodhur tek partitë tjera, asnjëherë.

Banesën e tij në lagjen Dardania në Prishtinë, Kurti e ka shitur 70 mijë euro, ndërsa me këto para do të ndihmojë Vetëvendosjen, ka konfirmuar zyrtari për financa i këtij subjekti politik, Hysen Durmishi ka raportuar sonte Klan Kosova. Kurti tash e tutje do të kthehet te prindërit për të banuar.

Mjete financiare personale për ta ndihmuar Vetëvendosjen, mësohet se ka dhënë
edhe anëtari i ri i kësaj lëvizjeje dhe pretendent i saj për deputet, biznesmeni shqiptaro-amerikan Florin Krasniqi.

Copyright 2009 © Gazeta Express
trokit ketu

L - N
Sun Nov 21 2010, 02:37pm
Registered Member #1228

Lustra e fragmentuar

Më interesonte të merrja vesh arsyen e kalimit të anëtarit B. nga partia politike ku kishte qenë në lëvizjen tonë. Kisha dëgjuar për të, nuk e njihja, por u bëra kureshtar, mbase pa ndonjë arsye fort të qartë fillimisht. E zhvilluam një takim, e pashë që nuk dallonim për nga botëkuptimi e qëndrimet politike, i besova për ato që fliste, dhe nuk u habita kur pa hezitim më tha që iu kishte mbushur kupa duke duruar për vite me radhë. Ajo filan parti, më tha, nuk ishte vend ku mund të shfaqësh mendimet e tua dhe të bashkohesh në veprim me të tjerët, por ishte bërë vend ku mendimi tashmë ishte punë e kryer dhe ku duhet të durosh veprimet e të tjerëve mbi ty. Kjo sigurisht që ishte e vërtetë, por jo edhe e vërteta e tij. Ai nuk kishte ardhur në “Vetëvendosje!” pse iu kishte mbushur kupa, por pse iu kishte zbrazur ajo. Kureshtja ime filloi të vetësqarohej. Ajo konsistonte pikërisht në rrëfimin e munguar për atë pikën që zbraz kupën e mbushur përplot, për atë pikën që retroaktivisht bëhet më cilësore se të tjerat. Sërish nuk ngurroi aspak dhe filloi ta tregonte tregimin e fundit. Ky ish-anëtari B. i partisë, kohë më parë, kishte hetuar një ndërmarrje korruptive në pushtetin komunal dhe kishte mbledhur faktet e kishte denoncuar një zyrtar të korruptuar komune që kishte rastisur të jetë i një partie tjetër. Kishte pritur disa ditë që kjo çështje të trajtohej dhe zyrtari i korruptuar të përjashtohej nga puna e të nisnin procedurat gjyqësore kundër tij. Më në fund e kishte thirrur kryetari i komunës dhe, për çudi të tij, e kishte kërcënuar vetë denoncuesin B. me përjashtim nga puna! Dy ditë më vonë e kishte marrë në telefon edhe shefi i madh i partisë dhe ia kishte përsëritur atë që ia ka thënë kryetari i komunës: mbylle gojën ose të hodhëm në rrugë me gjithë familje! Në këtë pikë, denoncuesi i mirë B., sipas fjalëve të tij, e kishte kuptuar që në Kosovë nuk ka vetëm struktura paralele serbe, por edhe struktura paralele shqiptare. Ishte vetëdijësuar që prapa zënkave televizive midis partive hidhet vallja e përbashkët e tyre e korrupsionit.
Në këto vitet e pasluftës kemi pasur pafund përleshje, rrahje e madje edhe plagosje e vrasje të politikanëve e militantëve partiakë. Krerët e partive e kanë përçarë popullin dhe i kanë ndërsyer njerëzit kundër njëri-tjetrit. Në fund, vetë ata krerë kanë lidhur koalicione ndërmjet partive të tyre për hir të interesave vetjake karrieriste e financiare. Njerëzit e thjeshtë kanë mbetur të pikëlluar pa më të dashurit e tyre ose të dëshpëruar në burg, ndërkohë që janë të detyruar t`i shikojnë idolët e tyre partiakë tek qeshen bashkë para kamerave televizive. Gjithçka i ngjan një shfaqjeje teatri, ku shikuesit nuk e kanë ditur që bëhej fjalë veçse për një shfaqje teatri, nuk e kanë ditur se ajo që po shihnin ishte dramë me role e skenar të përcaktuar që më parë. Shikuesit janë grindur e rrahur varësisht lojaliteteve të posaçme ndaj aktorëve në skenë, të cilët nuk po grindeshin e rriheshin me të vërtetë. Në fund të shfaqjes kemi shikues të përgjakur dhe aktorë gazmorë, që zhveshin kostumet e tyre dhe dalin e pinë kafe bashkë pas rënies së perdes.
Secili prej akronimeve të partive politike që hynë e dolën nga qeverisjet e pasluftës defilon ndaras e veçmas. Nganjëherë edhe çiken lehtas me njëri-tjetrin ashtu plot nur e hir në këtë sfilatë që i dedikohet popullit spektator. Mirëpo sfilata e diferencave nominale në të vërtetë maskon vallen e përbashkët financiare. Duken parti të ndryshme, me qëllim që të duken të ndryshme. Ajo që shohim është maska për atë që nuk duhet ta shohim. Strukturat informale politike janë financiare dhe kriminale, të bashkuara përtej ndarjeve formale ndërmjet partive politike. Ato nuk shihen hapur mu për shkak të partive politike që duken për të mos u dukur në thelbin e tyre. Emrat e partive dhe fytyrat e ndryshme të njerëzve të partive janë paravan për unitetin e këtyre strukturave informale që paraqesin të vërtetën e sistemit politik në Kosovë. Ato e kanë funksionin e fragmentimit të lustrës sipër substancës së njëjtë. Kjo lustër e fragmentuar është substanca e pluralizmit politik në Kosovë. Politikanët e establishmentit njëmend janë të ndarë, mirëpo kjo ndarje e tyre shërben për ta pasur politikën e establishmentit të bashkuar dhe, në anën tjetër, për ta pasur popullin sa më të përçarë përfundi vetes.(Shqip)

© RTV ORA NEWS
trokit ketu

L - N
Sun Nov 21 2010, 02:59pm
Registered Member #1228

Kurti: Synimi ynë bashkimi i Kosovës me Shqipërinë

Prishtinë – Lideri i Lëvizjes “Vetëvendosje”, Albin Kurti, në një deklaratë për KTV-në, ka ripërsëritur se kjo lëvizje ka synim në programin e saj bashkimin e Kosovës me Shqipërinë.
Por, Kurti ka mohuar të ketë deklaruar se angazhohet për bashkimin e të gjitha trojeve shqiptare, duke shtuar se “Vetëvendosje” angazhohet për bashkimin e kombit shqiptar. Ndërkaq, rreth burimeve financiare të “Vetëvendosjes”. Kurti pranon se Florin Krasniqi do të ndihmojë fushatën zgjedhore, ndërsa anëtarësia është duke ndihmuar shtrirjen e kësaj lëvizjeje nëpër Kosovë. Ai ka folur edhe për shitjen e banesës së tij, duke mos e konsideruar këtë si një sakrificë.

Lëvizja “Vetëvendosje” është e gatshme dhe e hapur të takohet me cilindo përfaqësues ndërkombëtar në Kosovë, ka thënë lideri i “Vetëvendosjes”, Albin Kurti, pas deklaratës së ambasadorit amerikan Kristofer Dell, i cili tha se nuk do ta vizitojë këtë lëvizje.

“Vetëvendosja” nuk është kundër ndërkombëtarëve, ka theksuar Kurti, por kërkon partneritet. Ndërkaq, Kurti ka shtuar se dallimi ndërmjet tij dhe politikanëve të tjerë është, se ai nuk është servil ndaj ndërkombëtarëve.

Në emisionin “Rubikon” të KTV-së, Kurti ka komentuar një sërë çështjesh aktuale, që nga institucionalizimi i “Vetëvendosjes”, shitja e banesës për të mbështetur lëvizjen, si dhe ka folur rreth preferencave për lidhje koalicioni, duke i përjashtuar kështu të gjitha subjektet politike që kanë marrë pjesë në qeverisjen e vendit që nga paslufta.

Kurti shton se nuk do të heqë dorë nga praktikat e deritanishme unike të “Vetëvendosjes”, edhe pse kjo lëvizje duke filluar nga tani do të figurojë në të njëjtën listë me partitë e tjera në vend.

Ndryshe nga partitë ithtare të Shqipërisë Etnike, Albin kUrti thotë se “ne nuk kemi thënë asnjëherë se angazhohemi për bashkimin e trojeve shqiptare. Lëvizja ‘Vetëvendosje’ angazhohet për bashkimin e kombit shqiptar”, duke i parë rrugët e bashkëpunimit ekonomik e kulturor si hapa drejtë referendumit për shkrirjen e kufijve.

“Lëvizja ‘Vetëvendosje’ e vë theksin tek e drejta e shtetit të Kosovës për t’u bashkuar me Shqipërinë. Më pas le të vendosë populli në Shqipëri dhe në Kosovë”, ka thënë Kurti.

Ai ka folur edhe për dy pikat kufitare në veri dhe strukturat paralele, duke premtuar se si kryeministër brenda një viti do ta shtrinte autoritetin e shtetit të Kosovës në atë pjesë.

Kurti ka kritikuar edhe sistemin e pagave në vend dhe gjendjen sociale, duke përmendur bujqësinë si prioritet të programit të “Vetëvendosjes”, dhe duke mohuar ndonjë lidhje ndërmjet programit të tij dhe atij komunist.

2010-11-19 16:22

trokit ketu

O ti je fort nrregull, mor zotni se shemulli diftohet me shemull pa ba zhurm shume, por fatkeqsisht nuk jane Shqiptart n'shumice me te njajten mene si ti.

L - N
Fri Dec 10 2010, 07:23am
Registered Member #1228

Zgjedhjet si (në) udhëkryq
09/12/2010

Kosova sot gjendet në një udhëkryq nga ku duhet të zgjedhë drejtimin për nga do të shkojë. Të tjerë caktuan kohën tonë me përpjekjen e fundit për të na mbajtur në kohën e tyre, për ta vazhduar gjendjen tonë të jashtëzakonshme, por edhe na e përshpejtuan mundësinë e një ndryshimi themeltar.

Cilin drejtim do të marrë Kosova? Njëra rrugë në dalje të udhëkryqit është rrugë qorre. Kjo rrugë e bën Kosovën të jetë si Bosnja. Rikthehen negociatat me Serbinë dhe në tavolinë të bisedimeve shtrohet çështja e autonomisë së Veriut, e komunave shtesë me shumicë serbe dhe e pushtetit shtesë për komunat me shumicë serbe. Pra, në rrethanat kur nuk po bashkohet Mitrovica gati tri vjet pas shpalljes së pavarësisë, forcohet kjo ndarje dhe nis përhapja e saj gjithandej nëpër Kosovë. Bashkë me Serbinë, përfiton vetëm edhe pushteti në Kosovë që ka pranuar t’i hyjë këtyre negociatave me Serbinë, duke ia zgjatur jetën vetes së tij në Kosovën gjithnjë e më të rrudhur.

Rruga tjetër në këtë udhëkryq është rruga që e bën Kosovën shtet sovran e demokratik, shtet funksional e me integritet territorial, shtet që e krahasojnë me shtetet normale që dolën nga shpërbërja e ish-Jugosllavisë si puna e Kroacisë a Sllovenisë, e jo me Bosnjen apo edhe Afganistanin.

Udhëkryqi nuk është vetëm politik, por edhe ekonomik. Sërish janë dy rrugë. Rruga e parë është ajo e privatizimit të gjithçkaje publike që shitet shumë lirë e fort shpejt, dhe pasurohen ca korporata ndërkombëtare pa reputacion dhe ca politikanë vendorë edhe me më pak reputacion. Kosova shkon në drejtim të Nigerisë apo të Amerikës Latine të viteve ‘80 të shekullit të kaluar, ku marionetat qeveritare të korruptuara kanë krijuar ishujt e tyre privatë, ku importet kanë mbytur prodhimin vendas, ku lulëzojnë kriminaliteti e kontrabanda dhe ku jetesa e njerëzve është reduktuar në mbijetesë zhgënjyese.

Rruga tjetër në këtë udhëkryq ekonomik është përsëri ajo e bërjes së shtetit të Kosovës me sovranitet, por që tash konsiston në disponimin vendor me pasuritë natyrore vendore, në forcimin e shoqërisë e publikut përmes zhvillimit ekonomik që bazohet në prodhim dhe në luftim të korrupsionit, duke filluar atje ku ai është më i madh. Në këtë rrugën tjetër, Kosova shkon drejt normalizimit ekonomik duke u krahasuar me shtetet e Europës lindore, që u konsoliduan ekonomikisht dhe u bënë të afta për konkurrencë të drejtë në tregjet botërore.

Si në aspektin politik, po ashtu edhe në atë ekonomik, ky udhëkryq sjell dilemën nëse Kosova do të jetë një histori suksesi e të tjerëve, apo do të jetë subjekti bërës i historisë së saj.

Semafori do të ndalë për ne në të kuqen, duke shprehur gjendjen tonë stabile në mesin e krizës, apo do të lëvizë sipas të gjelbrës, ku qëllimi vetjak për të lëvizur përputhet me atë publik?

Parulla: ‘Jo Negociata - VETËVENDOSJE!’, në fakt, është thyerja e rendit të gjërave në aktualitet e histori. Është njëkohësisht e tashmja e padurueshme e shoqërisë, po aq sa e ardhmja politikisht e re e popullit.

Se çfarë shteti do të jetë Kosova në dekadën e dytë të shekullit XXI, varet se çfarë pushteti do të dalë nga zgjedhjet e 12 dhjetorit. Kosova është në udhëkryq. Por, udhëkryqi është vetë mishërimi i zgjedhjes. E, këto zgjedhje janë zgjedhjet më të rëndësishme të pasluftës, në mos edhe më shumë se kaq.

©2010 Gazeta SHQIP

L - N
Fri Dec 10 2010, 09:35am
Registered Member #1228

Albin Kurti beson në bashkimin e shqiptarëve

Publikuar: E enjte, më 09 dhjetor 2010

Prishtinë, 9 dhjetor - Udhëheqësi i lëvizjes Vetëvendosje, Albin Kurti, thotë se nëse ky subjekt politik vjen në pushtet, ai do ta shfuqizojë pakon e Ahtisaarit mbi bazën e së cilës Kosova shpalli pavarësinë. Ai i tha BBC-së se Vetëvendosja angazhohet që t’ia shtojë sovranitetin Kosovës së pavarur dhe ta zhvillojë atë ekonomikisht.
Sipas tij Kushtetuta e Kosovës duhet të ndryshohet dhe të bëhet “në pajtim me vullnetin e popullit”, për t’i dhënë mundësi vendit që të ketë ushtrinë e tij dhe të bashkohet me Shqipërinë.
Kurti vazhdon të besojë se bashkimi kombëtar është i mundur dhe këmbëngul që populli duhet të shprehet në referendum për këtë çështje.
Lideri i Lëvizjes Vetëvendosje ka sqaruar arsyet se pse vite me radhë i ka kundërshtuar institucionet e Kosovës. “Jo pse ato ishin institucione, por sepse nuk ishin të Kosovës”, është shprehur ai. Dihet që në periudhën e UNMIK-ut, Korniza Kushtetuese ishte rregullorja e UNMIK-ut 2001/9 dhe ajo paraqiste bazën e institucioneve të sistemit, që ishte tepër e ngushtë për shprehjen e vullnetit të popullit. Lëvizja Vetëvendosje atëbotë është angazhuar për bojkotimin e zgjedhjeve për shkak se ato zgjedhje më parë se sa që paraqisnin zgjedhje për qytetarët, ishin në fakt legjitimim i sistemit të UNMIK-ut. Pas shpalljes së pavarësisë së Kosovës, ne e mirëpritëm këtë si një hap përpara, por e kishim të qartë se, meqenëse shpallja e pavarësisë nuk u parapri me ushtrimin e të drejtës për vetëvendosje, ajo nuk u pasua me sovranitetin. Pavarësia formale pa sovranitet, rrezikon që vazhdimisht t’i rrjedhë edhe formaliteti. Dihet që në vitin 2008 e patëm gjashtëpikëshin famëkeq të Ban Ki Moon-it, pastaj protokollin për bashkëpunimin policor EULEX-Serbi e tash së fundi edhe paralajmërimet për negociatat e reja me Serbinë, që po na kthehen si një sëmundje kronike. Në këtë situatë lëvizja Vetëvendosje ka vendosur që të marrë pjesë në zgjedhjet e ardhshme parlamentare në mënyrë që Kosovës së pavarur t’ia shtojë sovranitetin dhe zhvillimin ekonomik dhe për shkak se në vitin e ardhshëm, nëse nuk bëhet shumë më mirë me një pushtet të ri, do të bëhet shumë më keq me këtë pushtetin e vjetër.
Kurti ka shtuar se tash mjeteve të deritanishme të veprimit ne po ia shtojmë edhe mjetet e reja. Pra, do të vazhdojmë të përdorim demonstratat, protestat, aksionet e ndryshme simbolike, por në të njejtën kohë do t’i përdorim edhe mjetet institucionale brenda konceptit të njejtë e për qëllimin e njejtë. Në këtë kuptim jemi të bindur që duhet ta ndryshojmë edhe Kushtetutën e Republikës së Kosovës dhe se do ta bëjmë një gjë të tillë, meqënëse Kosova ka nevojë për një Kushtetutë e cila është në përputhje me vullnetin e popullit.
“Në programin tonë politik e themi qartazi se angazhohemi që ta kemi Kushtetutën e Republikës së Kosovës si aktin më të lartë ligjor në Kosovë, ndërkohë që dihet se tash ky nuk është rasti, sepse plani i Ahtisaarit jo vetëm që ndodhet brenda Kushtetutës, por edhe sipër saj. Pra, ne angazhohemi për heqjen e planit të Ahtisaarit, i cili e krijon shtegun që Kosova të bëhet një shtet jofunksional si puna e Bosnjës, pra t’i ketë të ndara mbi baza etnike institucionet, territorin, kulturën e ne jemi kundër kësaj sepse duam të jemi sovran, normal e demokratik”, ka shtuar Kurti në intervistën dhënë BBC-së.

Lëvizja Vetëvendosje angazhohet që Kosovën ta bëjë sovrane, që të kemi qytetari aktive, të kemi drejtësi dhe, në të njëjtën kohë, të kemi një tjetër lloj shteti. Pra, jo një shtet i cili është në shërbim të tregtarëve të huaj, të cilët në masë të madhe sjellin edhe mallra prej Serbisë, por të jetë një shtet në funksion të prodhimit vendor; jo të jetë një shtet i cili është në shërbim të pushtetarëve dhe familjarëve të tyre, por një shtet për të gjithë, me ç’rast iu ndihmojmë më së shumti atyre që më së shumti kanë nevojë; gjithashtu jo një shtet që vazhdimisht negocion me Serbinë për ndarjen e brendshme të Kosovës, por një shtet i cili është me sovranitet të plotë, me ushtri moderne dhe me të drejtën për t’iu bashkuar një shteti tjetër, përkatësisht Shqipërisë. E dimë se duhet të ketë ndryshime kushtetuese në Kosovë, në mënyrë që akti më i lartë ligjor të jetë në përputhje me vullnetin e popullit. Tradicionalisht, në Kosovë kemi pasur ndryshime të Kushtetutës për të keq, ka ardhur koha të kemi ndryshime të Kushtetutës për mirë.
Rreth angazhimeve programore të tij dhe të Vetëvendosjes për bashkimin kombëtar, Kurti u shpreh se dikur thuhej se nuk është e mundur autonomia për Kosovën, mandej qe thënë se nuk është e mundur Republika për Kosovën, pastaj se nuk është i mundur largimi i forcave të Serbisë, së fundi u tha se edhe pavarësia e Kosovës nuk është e mundur. Që të gjitha këto janë bërë brenda jetës sonë, tash po thuhet se edhe bashkimi kombëtar nuk është i mundur, por mendoj që nëse e pyesni popullin, ai flet ndryshe. Populli është për bashkim, për shkak se kjo është e drejtë e tij, është vullnet i tij dhe është interes i tij, në radhë të parë ekonomik dhe i sigurisë. Nuk iu takon elitave politike që të vendosin për këtë. Kjo është një gjë shumë më e thellë kombëtare, historike por edhe për ardhmërinë, prandaj mendoj se Kosova duhet ta ketë këtë të drejtë. Le ta pyesim pastaj popullin si do ta shfrytëzojë ai këtë të drejtë dhe se si do të përgjigjej në një referendum të ardhshëm.
Albin Kurti ka mohuar akuzat që i bëhen atij dhe Vetëvendosjes për gjoja qëndrim refuzues ndaj bashkësisë kombëtare. Ne jemi për praninë e bashkësisë ndërkombëtare në Kosovë. Dëshirojmë që me Brukselin, New Yorkun dhe Washingtonin të diskutojmë për ridefinimin e pranisë ndërkombëtare, në mënyrë që ajo të jetë këshilluese, sugjeruese e jo sunduese, pra të mos ketë fuqi ekzekutive prania ndërkombëtare, sepse fuqitë ndërkombëtare ekzekutive kanë bërë që elitat politike gjatë kësaj dekade pas luftës të jenë mizore me qytetarët, servile ndaj ndërkombëtarëve, sepse këto elita politike vendore e kanë pasur të qartë se shumë më tepër varen prej dëgjueshmërisë karshi ndërkombëtarëve, se sa votave të qytetarëve. Ne duam ta ndryshojmë këtë, mendojmë që Kosova për t’u bërë shtet sovran, funskional, demokratik, normal dhe me zhvillim ekonomik e me mirëqenie sociale, sikurse vendet tjera të Evropës, ose sikurse vendet e tjera që dolën nga shpërbërja e ish-Jugosllavisë, si Kroacia e Sllovenia, duhet që të mos ketë protektorat ndërkombëtar, por ndihmë ndërkombëtare. Pra, PO pranisë ndërkombëtare, por JO karakterit aktual të kësaj pranie, një karakter ndihmues, ku Bashkimi Evropian na sjell profesorë, ekspertë të bujqësisë, ekonomisë, arsimit etj, e jo policë, gjyqtarë e doganierë, të cilët bashkë me familjet e tyre kanë imunitet prej ligjit, ndodhen mbi ligjin, pra janë sundues të ligjit, ndërkohë që thirren tërë kohën për sundimin e ligjit.
Ndërkaq për raportet me Serbinë ai rikujtoi se në Kushtetutën e Republikës së Serbisë thuhet që Kosova është pjesë e Serbisë. Me këtë Serbi, me këtë Kushtetutë, nuk mund të ketë raporte. Serbia duhet ta ndryshojë Kushtetutën, duhet ta pranojë pavarësinë e Kosovës, Serbia duhet t’i kërkojë falje Kosovës dhe popullit shqiptar për të gjitha krimet e kryera përgjatë shekullit të 20, ajo duhet të na i kthejë trupat e të pagjeturve dhe të na japë informacione për ta, Serbia duhet të na i dorëzojë kriminelët serbë të luftës, të na i kthejë librat kadastralë dhe fondin pensional, po ashtu duhet të ndërpresë financimin e strukturave të saj ilegale në Kosovë dhe, në të njëjtën kohë, Serbia duhet t’i paguajë dëmet e luftës. Vetëm më pas do të kishim një Serbi, e cila ka ndryshuar cilësisht dhe është bërë e denjë që të bisedojë më Kosovën.

Kurti i tha BBC-së se tema e koalicioneve paszgjedhore nuk po diskutohet brenda lëvizjes.

Marre prej KOHA Ditore
trokit ketu

L - N
Wed Dec 15 2010, 12:37pm
Registered Member #1228

Zgjedhjet, kush është Albin KurtiDr.

Alban Daci
Albin Kurti, i lindur në Prishtinë më 24 mars 1975. Shkollën fillore dhe gjimnazin "Xhevdet Doda" i ka mbaruar në Prishtinë, kurse Fakultetin e Elektroteknikës në Universitetin e Prishtinës.

Në verën e vitit 1997 u inkuadrua në Unionin e Pavarur të Studentëve të Universitetit të Prishtinës (UPSUP). Ka qenë edhe anëtar i Këshillit Organizativ të protestave paqësore dhe të padhunushme studentore për lirimin e objekteve universitare të uzurpuara me dhunë nga Serbia, që udhëhiqej prej regjimit të Milosheviçit. Mund të thuhet, se që prej atëherë, ka nisur veprimtaria tij politike.

Në gusht të vitit 1998 ka filluar punën në zyrën e përfaqësuesit të përgjithshëm politik të UÇK-së, Adem Demaçit, si sekretar i zyrës.

Me 2 mars 1999 ka dhënë dorëheqje, meqë nuk është pajtuar me dokumentin e Rambujesë. Gjatë bombardimeve të NATO-s ka qëndruar në Prishtinë.

Më 27 prill 1999 u arrestua nga policia serbe.

Me 10 qershor, me tërheqjen e forcave serbe në Serbi, së bashku me të burgosurit tjerë shqiptarë, është transferuar në burgjet serbe. Më 13 mars 2000, në Nish, u dënua me 15 vjet burg nën akuzën e rrezikimit të integritetit territorial dhe sovranitetit të Jugosllavisë.

Si rezultat i presionit ndërkombëtar dhe i përpjekjes së Koshtunicës (i cili asokohe ishte kryetar i RFJ-së) për ta ndrequr imazhin para ndërkombëtarëve në kontrast me Milosheviçit u lirua më 7 dhjetor 2001. Në fakt, ka qenë në burg një vit e pesë muaj gjatë periudhës së Milosheviçit dhe një vit e dy muaj gjatë asaj të Koshtunicës. Prandaj, Albin Kurti shpesh herë u thotë gazetarëve të huaj, se Koshtuniça ishte për nja tre muaj më i mirë se Milosheviçi.

VETVENDOSJEN e themeloi për shume arsye pozitive, për popullatën dhe padrejtësitë, që po i bëheshin popullit kosovar të përvuajtur. Albini thotë, se kjo është dëshmi se Kosova nuk ka një qeverisje vetjake e sovrane, se . kjo është dëshmi se UNMIK-u vazhdon të sundojë në Kosovën, duke e bërë pavarësinë (e shpallur e të njohur) pa substancë, pa përmbajtje.

Zgjedhjet parakohshme, sapo të zhvilluara në Kosovë, edhe pse shënuan ndonjë incident të vogël (vlen të thuhet se edhe në demokracitë më të zhvilluara në Perëndim ka probleme të vogla) ato u vlerësuan pozitivisht edhe nga autoritetet ndërkombëtare, si Bashkimi Evropian. Sipas këtij të fundit këto zgjedhje ishin të pranueshme dhe të punohet sa më shpejt për formimin e qeverisë së re.

Nga këto zgjidhje mendoj, se para së gjithash, fitoi populli i Kosovës si dhe Albin Kurti. Fitoi populli i Kosovës, sepse kosovarët, pas një ëndrre shekullore, më në fund ia arritën ditës që të votojnë për shtetin e tyre. Gjithashtu, fitoi politika e Albin Kurtit, sepse hyri në politikë duke e shitur të vetmen shtëpi që kishte dhe nuk hyri në politikë për të blerë një shtëpi më shumë. Ashtu, siç kanë bërë rëndomtë shumë politikanë të ndryshëm në Ballkan. Mjafton të përmendim faktin më të fundit, se ish Kryeministri i Kroacisë u arrestua për korrupsion.

Akti i Albin Kurtit është një leksion për të gjithë politikanët e Ballkanit, të cilët me natyrën e tyre despotike kanë qeverisur duke abuzuar mbi interesat e qytetarëve. Edhe sot, në disa vende të Ballkanit, ka liderë që vazhdojnë të qeverisin me despotizëm, duke abuzuar mbi qytetarët e tyre.

Rasti i Albin Kurtit, ndoshta është i vetmi në rajon, sepse e filloi politikën nga poshtë dhe me punë, guxim, dashuri për vendin e qytetarët e tij, arriti të dal në zgjedhjet e fundit në vendin e tretë. Në fillim, ndoshta shumë njerëz menduan, se Albin Kurti është një person që humb kohën kot.

Kështu ndodh gjithmonë me njerëzit që janë përpara kohës. Ai është i tillë, ai është një lider i vërtetë, sepse jo vetëm vepron pasi ndodh diçka, por me intuitën e tij politike është një gjendje ta paraprijë para se të ndodh. Ai u tregoi të gjithë skeptikëve, se kur dikush ka ide për të bërë politikë dhe guxim për t'i realizuar, atëherë shpresa kthehet në realitet dhe ëndrra në konkretizim.

Albin Kurti ka deklaruar se nëse "Vetëvendosja" do të vij në pushtet, do të shfuqizojë pakon e Ahtisarit mbi bazën e së cilës Kosova shpalli Pavarësinë. Sipas tij, kushtetuta e Kosovës duhet të ndryshohet dhe të bëhet në pajtim me vullnetin e popullit, për t'i dhënë mundësi vendit që të ketë ushtrinë e tij dhe të bashkohet me Shqipërinë.

Gjithashtu, për vite me radhë në rolin e liderit të "Vetëvendosjes" i ka kundërshtuar institucionet e Kosovës. "Jo pse ato ishin institucione, por, sepse nuk ishin të Kosovës"-është shprehur ai.

Me zgjedhjet e fundit, Albin Kurti edhe pse nuk arriti të zër vendin e parë në zgjedhje, ai doli fitues, sepse për herë të parë mori pjesë në një garë politike dhe arriti të merrte vendin e tretë. Gjithashtu, me rezultatet paraprake që kanë dalë, duket qartë se partia e Thaçit edhe pse ka dalë e para për nga numri i votave, nuk i ka numrat për të qeverisur e vetme. Ajo, patjetër duhet të formoi koalicione me parti të tjera, që i kanë numrat e nevojshëm për krijimin e qeverisë.

Pra, Albin Kurti dhe "Vetëvendosja" duhet të hyjnë koalicion dhe do të kenë një rol mjaft të rëndësishëm në qeverinë e re, që do të krijohet. Për këtë arsye, Albin Kurti, do të ketë më në fund të gjitha kartat në dorë për të filluar nga zbatimi i të gjitha politikave, që i ka pasur në programin politik të lëvizjes së "Vendosjes".

Një ndër pikat e tij të forta është respektimi i vullnetit të popullit. Ai, për shumë gjëra edhe pse ndoshta nuk e ka kopjuar, mendon dhe vepron sipas presidenti Willson. Të dy vlerësojnë vullnetin e një populli jo vetëm për të qenë demokratik, por edhe për të vendosur për fatin e tij. Tani kosovarët kanë shtetin e tyre të pavarur, dhe nëse vendosin me vullnetin e tyre të bashkohen edhe me Shqipëri, atëherë, le të ndodh një gjë e tillë, sepse pasqyron vullnetin e tyre.

Mendoj, se tani, pas zgjedhjeve Albin Kurti, i ka të gjitha kartat për të punuar që të realizoi të gjithë strategjitë e tij politike. Nuk na mbetet gjë tjetër veçse, të bëhemi dëshmitar të kohës, nëse me të vërtetë do të arrij t'i bëj realitet. Një pjesë e madhe e kosovarëve i kanë besuar fatin e tyre, tani nuk mbetet gjë tjetër, veçse besimin e tyre Albin Kurti t'ua kthej në mbështetje, duke përfaqësuar vullnetin dhe zërin e tyre.
Gjithashtu, edhe politika që ai ka kundrejt Serbisë dhe serbëve mendoj se është krejtësisht i drejtë.

Ai thotë, se: "Serbia duhet t'i kërkoi falje Kosovës dhe popullit shqiptar për të gjitha krimet e kryera përgjatë shekullit të 20. Serbia duhet të dorëzoi kriminelët e luftës për gjykim, të paguaj dëmet e luftës". Vetëm pasi të ketë bërë këto Serbia, atëherë, ne mund të besojmë, se ajo ka ndryshuar dhe ndoshta plotëson kushtet për të hyrë në bisedime.

Tashmë, që Albin Kurti hyri në garën elektorale dhe doli forca e tretë, do të jetë një zë i fuqishëm në bisedimet që do të zhvillohen mes Kosovës dhe Serbisë.
Albini Kurti, do të jetë një risi jo vetëm për Kosovën, ku do të jap një kontribut të fuqishëm për demokratizimin dhe integrimin e saj në BE dhe NATO, por edhe për disa despotë ballkanas, që akoma me "pantallona nëpër këmbë", mundohen me çdo kusht e mjet ta mbajnë deri në vdekje pushtetin, pak rëndësi ka nëse është demokratik apo jo.

14/12/2010 |
© 1997-2008 SHEKULL
trokit ketu

L - N
Wed Dec 15 2010, 01:07pm
Registered Member #1228

Qetësia e padrejtësisë

Zgjedhje të qeta, - thanë zyrtarët ndërkombëtarë. Nuk thanë se zgjedhjet parlamentare të 12 dhjetorit ishin të lira, demokratike apo të ndershme. Sepse, thjesht, dihet botërisht që nuk ishin të tilla. Mirëpo, si bëhet që përkundër shkeljeve e parregullsive të panumërta theksi vihet te qetësia e zgjedhjeve? Pse gjëja më e vlefshme për ndërkombëtarët nga këto zgjedhje na paska qenë qetësia e perceptuar prej tyre?
Ndërkombëtarët po na e tregojnë sesa të ulëta janë ambiciet, por edhe pritjet e tyre për Kosovën. Vetëm le të jetë qetë, dhe s`është aq problem që s`ka drejtësi e korrektësi, demokraci e ndershmëri. Thuajse e rëndësishme është veçse që të jetë qetë, pra që të mos ketë zhurmë, edhe atëherë kur s`ka drejtësi e demokraci për qytetarët.
Natyrisht që e gjithë kjo është pasojë e drejtpërdrejtë e doktrinës së stabilitetit afatshkurtër, që shpesh quhet edhe si menaxhim i krizës. Kosova është krizë që menaxhohet ndërkombëtarisht dhe, nën këtë dioptri, qetësia e kësaj vatre të krizës del se përbën lajm të mirë.
Shprehja `e qetë`, në të vërtetë, buron prej fjalisë `e qetë, por e tensionuar`. Kjo fjali paraqet frazën që më së shpeshti është përsëritur në raportet ndërkombëtare për Kosovën në këto 11 vitet e pasluftës. Kur thuhet që gjendja në Kosovë është e qetë, atëherë gjithmonë mendohet që ajo është e mirë, sepse është më e mirë sesa nëpër krizat e tjera nëpër botë ku organizmat ndërkombëtarë i kanë misionet e tyre sunduese. Pra, përshkrimi i gjendjes në Kosovë si gjendje e qetë, do të thotë që është gjendje më e mirë sesa në Afganistan a Palestinë. Ngjashëm, kur thuhet që zgjedhjet në Kosovë ishin të qeta, kjo do të thotë që ato ishin të një cilësie të pranueshme, sepse kuti matës është ai që i dedikohet Afganistanit e Palestinës.
Ndërkaq, kur thuhet a shkruhet ky vazhdimi i fjalisë: `e tensionuar`, në fakt, vetëm sa sajohet shtrati për vazhdimin e protektoratit ndërkombëtar, meqë situata në Kosovë qenka e tensionuar dhe duke iu falënderuar pikërisht protektoratit ndërkombëtar, ajo mbetet e qetë (sic.). Tensioni që gjithmonë është aty, por nuk shpërthen, është preteksti për ata që nuk e lejojnë këtë shpërthim të projektuar. Madje, për ta normalizuar mbikëqyrjen ndërkombëtare të pakufizuar në shkallë e në kohë, quhemi të porsalindur, ose më saktë, të lindur para dy vjetëve e gjysmë, dhe prandaj na u dashka kujdestaria nga lart. Ama, edhe si fëmijë që na konsiderojnë nuk përtojnë të na hedhin në arenën e gladiatorëve në aspektin politik dhe ekonomik, kështu që del se mbrojtja që i bëhet Kosovës nga ndërkombëtarët është mbrojtje e Kosovës nga vetvetja. Protektorati ndërkombëtar e konsideron vetë Kosovën si rrezikun më të madh për Kosovën.
Por, si bëhet atëherë që të vetmen ditë që Kosova mbase kishte nevojë për mbikëqyrje të organizmave ndërkombëtarë, pra në ditën e zgjedhjeve, nuk kishte mbikëqyrje dhe as shqetësim të shtuar të tyre? Pse në këtë ditë faktorët ndërkombëtarë nuk e mbrojtën e ruajtën Kosovën nga vetvetja, pse nuk e parandaluan lëndimin që asaj do t`ia shkaktonin vetë ish-pushtetarët kosovarë? Dhunimi i votës së lirë të qytetarit përmes manipulimeve dhe vjedhjeve, gjithsesi ra në prapavijë të vlerësimit për zgjedhjet si zgjedhje të qeta. Nga pikëvështrimi i disa qarqeve ndërkombëtare, `zgjedhjet e qeta` në Kosovë ishin veçse një fazë që duhej kapërcyer sa më shpejt drejt negociatave të reja me Serbinë. Janë po këto qarqe që e duan Serbinë me çdo kusht në binarët drejt BE-së, madje edhe nëse për këtë gjë Serbia kërkon që ta sajojë një republikë të re serbe, ngjashëm si në Bosnje, vetëm se kësaj radhe në Kosovë. Ish-pushtetarët që bënë dikur kompromise me Serbinë janë të gatshëm t`i përsërisin kompromiset. Prandaj, rrezikojmë të na përsëriten negociatat me Serbinë për vendin tonë e në kurriz të vendit tonë.
Lëvizja “VETËVENDOSJE!” tash është më e përgatitur se kurrë, që bashkërisht me qytetarët ta shërojmë këtë sëmundje kronike në formë negociatash, nga të cilat Serbia fiton më shumë pushtet në më shumë territor të Kosovës, ndërkaq pushtetarët e Kosovës fitojnë kohëzgjatje pushteti në Kosovën gjithnjë e më të rrudhur.(Shqip)

© RTV ORA NEWS
trokit ketu

L - N
Fri Dec 17 2010, 04:05pm
Registered Member #1228

Leksioni që na dha Albini Albini përbën shembullin më të mirë, sesi në Shqipëri do të mund të fillonte ndryshimi politik, të një politike vërtetë të re, e cila nuk fillon dhe mbaron te ish-Blloku.

Nga Ilir Kulla më 15 dhjetor 2010 në ora 12:14
Qartësisht, fituesi i madh i zgjedhjeve të 12 dhjetorit në Kosovë është Albin Kurti dhe lëvizja e tij, Vetëvendosja. Vetëm me 2 muaj fushatë dhe me të gjithë faktorët institucionalë dhe politikë kundër, ka arritur të dalë forca e tretë përkrah LDK-së, që ka 20 vjet jetë politike, apo PDK-së, që ka dalë si forcë politike nga lufta para 11 vjetësh. Për të mos përmendur që ka lënë AAK-në pas, këtë forcë të konsoliduar prej dhjetë vjetësh, e AKR-në që në zgjedhjet e vitit 2007 ishte forca e tretë politike. Ndërkohë, Albini pati kundër të tërë aparatin politiko-burokratik të shtetit të ri, si dhe të gjitha zyrat vendore të ambasadave të huaja në Prishtinë, UNMIK dhe EULEX. Megjithatë, në demokraci zgjedhjet janë fakti më i fortë dhe kokëfortë i mundshëm. Ndaj, sot mund të themi që Albin Kurti na ka dhënë një leksion shumë të madh politik të gjithëve, atyre të cilët orbitojnë brenda apo jashtë politikës; në Shqipëri, Kosovë, Maqedoni e më tej.

Albini na mësoi që të jesh konsekuent është investimi më i mirë i mundshëm në politikë. Ai ka qenë vazhdimisht kundër korrupsionit, krimit të organizuar, nënshtrimit politik dhe përdhunimit bajraktaresk në politikën shqiptare. E ka bërë këtë vazhdimisht me transparencë dhe me qëndresë që në vitet 90’, kur provoi burgun, protestat dhe rezistencën aktive për lirinë e Kosovës. Ai e ka bërë edhe gjatë tërë këtyre viteve të tranzicionit politik dhe shtetëror në Kosovë, duke artikuluar politikisht nevojën e pamëdyshme të definimit njëherë e përgjithmonë të çështjes së pavarësisë së Kosovës. Albini, nëpërmjet protestave qytetare dhe me mbështetjen e rinisë së Kosovës, fitoi respektin dhe mbështetjen e shumë qarqeve intelektuale dhe politike mbarëshqiptare. Në tërë këto vite ka qenë zëri i vetëm dhe në vazhdimësi, kundër apatisë së burokracisë ndërkombëtare dhe vendore në Kosovë, kundër asaj burokracie, e cila ka marrë peng zhvillimin ekonomik të Kosovës, aq i rëndësishëm për t’i dhënë shpresë njerëzve që duan të jetojnë me dinjitet në shtetin e tyre të ri.

Albini, pikërisht me një ndër argumentet më të fortë elektoral, pati ardhmërinë. Ai u foli të rinjve, të cilët duan një vend pune dhe duan të kenë një të ardhme në Kosovë, e ardhme e cila nuk duhet të jetë edhe më tej emigrimi në Europë, si gjyshërit apo baballarët e tyre. Albini foli për bujqit, të cilët nuk e kanë parë ekonominë e tyre të rritet që nga 1999 e këtej. Ai foli për institucione transparente dhe kundër korrupsionit, i cili po ia vjedh shansin për rritje krijesës më të re në Europë, shtetit të Kosovës. Albini foli për ngecjen e njohjes ndërkombëtare të Pavarësisë së Kosovës dhe për dështimin në veriun e Kosovës. Albini u tregua një politikan ndryshe ndaj, dhe njerëzit e besuan.

Albini e nisi fushatën duke shitur shtëpinë e tij në Prishtinë për të paguar shpenzimet e zgjedhjeve të para, në të cilat ai merrte pjesë. Me këtë akt simbolik ai na kujtoi Ismail Qemal Bej Vlorën, vëllezërit Frashëri, Kristoforidhin e Bajram Currin, të cilët shkrinë pasuritë e tyre dhe të familjeve për të bërë shtet. Ndërkohë që politikanët e sotshëm andej dhe këtej kufirit shquhen më shumë për faktin se kanë shkrirë buxhetet e shtetit për të bërë shtëpitë e tyre, apo dhe të afërmve të tyre. Albini na tregoi të gjithëve se e di që rrugëtimi i tij i mëtejshëm politik do të kalojë jo nëpërmjet aferave dhe favoreve të tij personale, por nëpërmjet sakrificave dhe përkushtimit të tij personal e politik për qytetarët dhe atdheun e vet.

Albini, me guxim dhe transparencë të jashtëzakonshme politike i rrëfeu botës, se në fund të tunelit të rrugëtimit të tij politik, qëndron aspirata e vjetër kombëtare e shqiptarëve. Ajo aspiratë, e cila qëndron në Preambulën e Kushtetutës së shtetit shqiptar, Bashkimi Kombëtar. Natyrisht që Ai nuk e bëri këtë në mënyrë arkaike dhe folklorike, por me transparencë qytetari dhe në mënyrën më demokratike të mundshme. Pavarësisht se ai pati kundër të gjithë deskun lokal të ambasadave të pranishme në Prishtinë, i dëshmoi atyre, se tashmë shqiptarët janë të pjekur për të pasur një shtet konfederativ, të përbashkët, europian, paqësor, demokratik, i cili siguron ardhmëri dhe stabilitet në Ballkan. Ai nuk e bëri këtë rëndom, sikundër kolegët e tij në Shqipëri, duke u zvarritur apo duke u lëpirë nëpër ambasada, por me guxim dhe transparencë politike, duke u qëndruar përballë si një model demokratik për t’u respektuar.

Albini përbën një shembull politik, që më së shumti do të duhej të përsëritej në Shqipëri. Këtu ku njerëzit kanë nevojë të shohin një klasë politike, e cila ofron ardhmëri dhe besim për të ardhmen, punë dhe zhvillim, luftë kundër korrupsionit dhe dëlirësi në marrëdhënie më votuesin. Albini përbën shembullin më të mirë, sesi në Shqipëri do të mund të fillonte ndryshimi politik, të një politike vërtetë të re, e cila nuk fillon dhe mbaron te ish-Blloku, e cila nuk bëhet me përulje tek ambasadorët lokalë, e cila ka një projekt politik dhe për këtë projekt politik sakrifikon gjithçka. Për një politikë realisht kundër korrupsionit, krimit të organizuar dhe trafiqeve, për një shtet të vërtetë ligjor. Albini përbën një shembull, sesi një lëvizje politike ndërtohet dhe nuk vidhet, sesi politika bëhet me njerëzit dhe jo me reklama e televizione, sesi njerëzit e duan dhe e mbështesin një politikë, e cila u jep atyre rrugën për të besuar në një të ardhme më të mirë për ta dhe fëmijët e tyre.

trokit ketu

Sat Dec 18 2010, 08:20pm
Registered Member #1283

Lec Neli ka shkruar:

Albin Kurti shet banesën për “Vetëvendosjen”

Lideri i Lëvizjes Vetëvendosje!, Albin Kurti, ka shitur banesën e tij personale për ta financuar subjektin e tij politik për t’u përgatitur për zgjedhjet e pritshme të 12 dhjetorit.
Lideri i Lëvizjes Vetëvendosje po sakrifikon shumë për partinë e tij.

Atë që ai ka bërë së fundi për parti, nuk mbahet mend të ketë ndodhur tek partitë tjera, asnjëherë.

Banesën e tij në lagjen Dardania në Prishtinë, Kurti e ka shitur 70 mijë euro, ndërsa me këto para do të ndihmojë Vetëvendosjen, ka konfirmuar zyrtari për financa i këtij subjekti politik, Hysen Durmishi ka raportuar sonte Klan Kosova. Kurti tash e tutje do të kthehet te prindërit për të banuar.

Mjete financiare personale për ta ndihmuar Vetëvendosjen, mësohet se ka dhënë
edhe anëtari i ri i kësaj lëvizjeje dhe pretendent i saj për deputet, biznesmeni shqiptaro-amerikan Florin Krasniqi.

Copyright 2009 © Gazeta Express
trokit ketu

per 70 mije euro e ka lan florin krasniqi me shit shpin, sa po zhgenjehem me ket propagand, edhe pse me vonese. florini bos qe u jepte cek kot tjerve vetem per me u duk dhe vetvendosja e pranon ne rradhet e saja per deputet, shum zhgenjyse. me do levizje te fundit kan nis t'u mu zbeh shpresat te kta patriota te flakt.

L - N
Tue Dec 28 2010, 02:21pm
Registered Member #1228

Kurti: Serbia, kali i Trojës brenda truallit evropian

Lideri i Lëvizjes “Vetëvendosje”, Albin Kurti ka thënë, se bisedimet e paralajmëruara ndërmjet Kosovës dhe Serbisë, nuk bëhen për hirë të Kosovës, por për hirë të Serbisë. Ai vlerëson se BE-ja e donë Serbinë në Bashkimin Evropian, në mënyrë që t’ia shkëput Rusisë, pasi shumë qarqe të BE-së i frikohen ndikimit të Rusisë nëpërmjet Serbisë. Kurti po ashtu ka thënë se Rusia funksionon si një oktopod i madh dhe Serbia si një oktopod i vogël.

Mbajtja e zgjedhjeve të jashtëzakonshme parlamentare më 12 dhjetor në Kosova, ka shtyrë bisedimet e paralajmëruara që të zhvillohen mes Prishtinës dhe Beogradit, të iniciuara dhe ndërmjetësuara nga Bashkimi Evropian.

Lideri i Lëvizjes “Vetëvendosje”, Abin Kurti, subjekti i të cilit përherë të parë mori pjesë në zgjedhje ka dal forca e tretë politike në vend, ka thënë se Kosova nuk ka çka të kërkojë në këto bisedime, pasi nuk përfiton asgjë, kurse në anën tjetër shumë diplomatë e politikanë në Bruksel duan Serbinë sa më parë në Bashkim Evropian, në mënyrë që t’i marrin atë Rusisë.

“E dimë që Serbia më parë është e interesuar të hyjë ne BE, se më parë që të hyjë në NATO. Edhe atyre qarqeve në Bruksel që e donë Serbinë në BE edhe vet krerëve shtetëror në Serbi, që e duan Serbinë në BE, por jo në NATO, ju leverdis që të kenë negociata me Kosovën, sepse ju duhen disa dakordime me Kosovën, në mënyrë që Serbia të shkojë në rrugëtimin e saj në Bashkimin Evropian. Por Kosova nuk ka se çfarë bënë në këto negociata, se ajo nuk përfiton asgjë, këto negociata nuk janë përhirë të Kosovës, por janë përhirë të Serbisë”.

Ky shkrim asht marre prej Gazeta Bota Sot Online

© Copyright 2007-2009 Bota Sot

Jump:     Back to top

Syndicate this thread: rss 0.92 Syndicate this thread: rss 2.0 Syndicate this thread: RDF