Forums
Shkodra -Lajme - Forum - Chat - Muzik - Radio -Video - TV :: Forums :: Shkodranët nëpër Botë dhe ne Trojet Shqiptare :: Shkodranët rreth Globit

<< Previous thread | Next thread >>
C'fare mendoni per USA-n apo Kanadane ?
Go to page  1 2 3 4
Moderators: :::ShkoderZemer, SuperGirl, babo, ⓐ-ⓒⓐⓣ, Edmond-Cela, ::bud::, ~*Christel*~, Al Bundy, :IROLF:, ::albweb::, OLIVE OYL
Author Post
ShKoDrAn_NyC
Wed Jun 01 2011, 03:00pm
>>>>ALBO 4 EVER<<<<

Registered Member #956

Lissandro,

Shpresoj qe te jesh mire e shpresoj qe nuk ke harxhu pare me ble ato "keshillat" e ketij mashtruesi. Ky Porter Strasberry asht nje scam artist e asigja ma shume. He uses scare tactics to push people to buy into his bullshit. Ky asht nje person qe ka hanger gjobe $1.5 million prej SEC per perhapje informacionesh fallco dhe per perdorimin e ketyre informacioneve per qellimet e veta. Tipa si ky mik jan si firmat piramidale ne Shqipni. Ato thjesht jan njerez pa skrupuj e hajduta te rendomte. Personat si ky jo vetem qe nuk duhen degju por as qe duhet me ju afru afer se vec sherrin ia shef.

Shko ne google e search for "Porter Stansberry Scam" edhe shif se cfar mashtrusit asht ky si person. Per kuriozitet po ta nisi nje link qe flet per gjoben qe ka marre prej SEC (Securities and Exchange Commision) per mashtrim te klientave te vet.

trokit ketu

Tipa si ky ka ne internet me shumice. E gjaja e pare qe duhet me ba asht qe per cgo keshille ose infomacion qe gjen neper internetit ose neper mjet free news letters asht me kontrollu se kush po ta bjen ket informacion e sa i besueshem asht ai burim informacioni. Un ktij Porter Stansberry'it as der nevojtore nuk i xa bese, ja ma me marr keshilla investimi prej ketij.

Lissandro un kam kohe qe merrem me ket pune e kam disa investime te vogla e kam newsletter subscriptions e lexoj per pun investimesh per dite. E tipa si ky personi ma siper shof perdite neper internet. Jan mashtrime e rriji sa ma larg. Nje shprehje qe duhet me pas parasysh si nje investor asht: "If it seems to good to be true chances are it is." Investimi ne stock market asht i komplikum e don shume kohe e dedikim. Tipa si ky mundohen me e ba te lehte por asht thjesht nje mashtrim.

Edhe nje here shpresoj qe te jesh mire e ishalla s'ke ba gabim me ble gja prej ktij mashtruesi.

Tana t'mirat

Shkodran_NyC

Light travels faster than sound. That is why some people appear BRIGHT until you hear them SPEAK

lissandro
Thu Jun 02 2011, 11:55pm
The pursuit of Happyness

Registered Member #1963

Shkodran_NyC

Lexoje ket 2 qershor 2011 e fresket....
Te uroj Lexim te kendshem Shkodran
Money Morning E-letter

Article Index | Contributors | About Us | Premium Content | Whitelist Us

Predict Oil Prices Like the Pros

June 2, 2011
The Greatest Moneymaking Plan Ever...

Morgan, Goldman and Citi all raked in ridiculous amounts of money in 2010...with JP profiting nearly 17.4 billion alone! How? With a brilliant moneymaking strategy involving the Fed, zero-interest loans, and guaranteed government-backed securities worth millions. It's all perfectly legal... and best of all anyone can do it. You just need to know how. Martin Hutchinson reveals the secret. It's already made his personal group of investor's huge gains. Read about it here.

April 27: The Day the
Dollar Died

By Martin Hutchinson, Contributing Editor, Money Morning

I've dubbed this the "pesofication" of the U.S. dollar.

But we're really talking here about the dollar's long-term demise.

The pesofication of the dollar represents the end of the greenback as a major world currency and figures to be one of the major long-term challenges that we U.S. investors will face.

The dollar's demise was set in motion several years ago. But the greenback's fate was sealed in late April, when U.S. Federal Reserve policymakers had a final chance to take a stand against inflation - and failed to do so.

Let me explain ...
Catalysts for the "Pesofication" of the U.S. Dollar

Four years ago, I referred to the U.S. greenback as the "Bernanke peso." I coined this term, reasoning that U.S. Federal Reserve Chairman Ben S. Bernanke's decision to cut interest rates even as inflation was accelerating was bound to cause the dollar to lose value at an ever-increasing rate.

My prediction held up for a time, but was then derailed by the little matter of the collapse of the U.S. banking system. However, after the Fed's April 27 meeting, I can report that we're right back on track, and the pesofication of the dollar is progressing with startling rapidity.

That late-April meeting of the central bank's policymaking Federal Open Market Committee (FOMC) was the Fed's best chance to set a new course before its $600 billion "quantitative easing" program is scheduled to end on June 30. (The FOMC meeting scheduled for June 20-21 falls too close to the end of the Fed's quantitative-easing/U.S. Treasury-bond-purchase program for a new policy to be established.)

Bernanke seemed to underscore this by announcing that the central bank would, indeed, stop purchasing Treasury bonds on that date. He also explained that, in his view, the "market effect" of bond purchases is determined by the "stock" of bonds outstanding - as opposed to the "flow" of bonds into and out of the market.

We shall see.

Here's my bet: When the Fed stops buying about $225 billion of the Treasury's $400 billion quarterly funding needs, all hell will break loose in the Treasury bond market. After all, the two largest T-bond buyers are not going to be particularly active this summer: The Bank of Japan (BOJ) will be too busy spending money on that country's reconstruction from the earthquake/tsunami/nuclear power plant accident to be buying much U.S. government debt, while its counterpart in Mainland China - the People's Bank of China - has made it clear that it regards the United States as a pretty dodgy credit risk.

Please read on by clicking here ...

Buying Gas for 25¢ a Gallon

"Do you know that you can still buy gasoline for 25 cents a gallon?" My claim is absolutely, totally, 100% true - if you pay with a quarter that was minted prior to 1965. But the point of today's column isn't to applaud you if you already own plenty of silver; or to encourage you to get some, if you don't own enough. It's to make you realize how little prices have changed in the past 50 years - or even in the past 2,000 years. It's the value of our money that has changed. Click here to continue reading.

IPO Market Perking Up, But Still Not Ready to Party Like It's 1999

[Editor's Note: The IPO market has been recovering gradually since the Great Recession caused almost all activity to grind to a halt. It got a jolt from LinkedIn Corp. after it doubled in price on its first day. We'll have a separate story on LinkedIn tomorrow (Friday).]

By David Zeiler, Associate Editor, Money Morning

LinkedIn Corp.'s (NYSE: LNKD) initial public offering (IPO) generated a great deal of excitement by surging 109% on its first day of trading.

In fact, the IPO market as a whole is looking its healthiest in years.

There were 69 IPOs through May 31, compared to 52 during the same period last year, according to data from research firm Renaissance Capital of Greenwich, CT.

There were just 63 IPOs throughout all of 2009.

Read full story here...

Money Morning Mailbag

We'd like to hear from you! If you have an idea that amplifies something you've read in Money Morning, send it to us here to share: -email-.

"Thank you, thank you! I subscribed to Money Morning, and in less than a month my savings has tripled. You get to the point and make things easy to understand. I am the silver king thanks to you!"

-- Money Morning reader Jay S.

Apple Inc. (Nasdaq: AAPL) to Unveil New iCloud Service With Special Appearance by CEO Steve Jobs

By Kerri Shannon, Associate Editor, Money Morning

Apple Inc. (Nasdaq: AAPL) plans to unveil its new iCloud service at its Worldwide Developers Conference (WWDC) Monday - and Chief Executive Officer Steve Jobs will make an appearance to headline the event.

In an extremely unusual pre-announcement Tuesday, Apple said Jobs will be on hand to introduce the company's new cloud services offering, which will allow users to access music and other media over the Internet. Jobs has been absent most of the year since taking medical leave in January for the second time in two years, except for an appearance in March to introduce the iPad 2 and a few recent interviews.

Jobs usually keeps information on new products tightly under wraps until they are officially unveiled, but Apple posted a conference preview on its Web site that mentioned the iCloud offering.

Read full story here...

Big Pharma's Big Problem...

It's called "The Patent Cliff," and it means their brand-name drugs worth over $142 billion are turning generic in 2011-2016. They need to find new cash cows - fast! No wonder three of the world's largest drugmakers are all ogling one tiny biotech. With a market cap just north of $500 million, it's developed a breakthrough that could soon dominate a $15 billion medical market. At under $7, shares are still cheap, but that won't last. Two major analysts just upgraded this stock to "outperform." Our estimates show an enormous upside for this company - and its shareholders - as word gets out. Full details here.

Vote for Money Morning

Facebook

Twitter

Money Morning
Quote of the Day:

"People are living longer than ever before, a phenomenon undoubtedly made necessary by the 30-year mortgage."

- Doug Larson

Top Stories

May 31, 2011
With a Weak U.S. Housing Market, Is Home Ownership Still a Good Investment?

May 26, 2011
Star Hedge Fund Manager Einhorn to Microsoft CEO Ballmer: Time to Go

May 24, 2011
Are You Confident in Your Financial Game Plan?

Investor Reports

May 13, 2011
U.S. Dollar Rebound: Inflection Point Turns The Dollar Into A Winner

May 6, 2011
2011 Silver Prices Forecast: How To Find The "Greatest Trade Ever"

April 29, 2011
2011 U.S. Economy Forecast: Three Ways To Profit In The Second Quarter

April 22, 2011
Uranium Prices: How To Profit As Uranium Prices Hit $140

The Publisher's Series

Why Gold Beats the Market Manipulators - Free Report

Featured Columns
from MoneyMorning.com

Buy, Sell, or Hold
May 23, 2011
Buy, Sell or Hold: 'Hold' Archer Daniels Midland Co. (NYSE: ADM) Until Commodities Come Back

Jon Markman
May 24, 2011
Watch the Weekly Leading Index For Clues About the Fed's Next Move

Hot Stocks
May 16, 2011
Hot Stocks: Netflix Inc. (Nasdaq: NFLX) Is More Than Just Special Effects

Quarterly Report
May 5, 2011
China's Economy Continues to Ascend - But Watch Out for Speed Bumps

Of Special Note:

Keith Fitz-Gerald on:
Investment Strategies: How to Build a "Stockless" Portfolio

Martin Hutchinson on:
Global Commodity Prices: Soaring Worldwide Population Growth and a Can't-Miss Profit Play

Shah Gilani on:
U.S. Credit Growth: Is Anemic Lending an Early Sign of a Double-Dip American Downturn?

Money Morning

Money Morning - a free e-service of Money Map Press.

For more information, about Money Morning and Money Map Press, visit our home page.

Money Morning Resources

· Money Map Press Home

· Money Map Report

· Energy Advantage

· Energy Inner Circle

· Permanent Wealth Investor

· The Geiger Index

· Global Resource Alert

· Merchant Banker Alert

· New China Trader

· Capital Wave Forecast

· MicroQuake Alert

To advertise in our e-letters or on our Web site, contact us.

Republish Money Morning on your Web site, blog, or e-mail w/o charge. Learn how.

Have a question for our editorial team? E-mail us.

Interested in our team covering a topic in Money Morning? Send us an e-mail.

Money Morning: You are receiving this e-mail as a part of your free subscription to The Money Morning E-Letter.

Remove your email from this list: Unsubscribe

To cancel by mail or for any other subscription issues, write us at:

Money Morning
Attn: Member Services
105 West Monument Street
Baltimore , MD 21201

2011 Money Morning All Rights Reserved
Money Morning: 105 West Monument Street Baltimore , MD 21201
North America : 1 888 384 8339; Fax: 1 410 223 2650
International: +1 410 230 1200; Fax: +1 410 223 2650

Nothing in this e-mail should be considered personalized investment advice. Although our employees may answer your general customer service questions, they are not licensed under securities laws to address your particular investment situation. No communication by our employees to you should be deemed as personalized investment advice.

We expressly forbid our writers from having a financial interest in any security recommended to our readers. All of our employees and agents must wait 24 hours after on-line publication or 72 hours after the mailing of printed-only publication prior to following an initial recommendation. Any investments recommended in this letter should be made only after consulting with your investment advisor and only after reviewing the prospectus or financial statements of the company.

Protected by copyright laws of the United States and international treaties. This Newsletter may only be used pursuant to the subscription agreement and any reproduction, copying, or redistribution (electronic or otherwise, including on the world wide web), in whole or in part, is strictly prohibited without the express written permission of: Money Morning. 105 W. Monument Street , Baltimore MD 21201 .

PLEASE DO NOT REPLY DIRECTLY TO THIS EMAIL. To contact us for any reason, see the notice at the bottom of this message.

If you wish to contact us, please do not reply to this message but instead go to -email-. Replies to this message will not be read or responded to. We look forward to your feedback and questions. However, the law prohibits us from giving individual and personal investment advice. We are unable to respond to emails and phone calls requesting that type of informatio

Ku asht za nuk asht pa gja ........

Te uroj shendet Shkodran_NyC.

Njeriu vlen sa di, e din sa mban mend
ShKoDrAn_NyC
Fri Jun 03 2011, 02:45pm
>>>>ALBO 4 EVER<<<<

Registered Member #956

lissandro ka shkruar:

June 2, 2011
The Greatest Moneymaking Plan Ever...

Morgan, Goldman and Citi all raked in ridiculous amounts of money in 2010...with JP profiting nearly 17.4 billion alone! How? With a brilliant moneymaking strategy involving the Fed, zero-interest loans, and guaranteed government-backed securities worth millions. It's all perfectly legal... and best of all anyone can do it. You just need to know how. Martin Hutchinson reveals the secret. It's already made his personal group of investor's huge gains. Read about it here.

Per ket e kam dite. Kjo asht ba prej Fed per mi dhane bankave nje "boost' e nje mundesi per me pase mundesi me marr pare borxh me interes te ulet ose zero. Ka ken pjes e Quantitave Easing policy (QE1) Por ket nuk mundet me e ba gjithkush sic po deklarohet ne artikull sepse nje person i thjesht s'mundet me shku te Fed e me than me jep kaq pare borxh me interes zero. Un nuk e di se si te duet ty por kjo nuk asht nje gja e keqe me dhan pare bankave me interes zero. Sepse kur banka merr pare per vedi me interes te ulet atehere personat qe marrin sot pare borxh prej banket me ble biznese, shtepia ose automjete te ndryshme gjithashtu paguajne nje interes te ulet. Sot per sot ne Amerike nqs i ke paret asht koha ma e mire per me marre nje fixed rate loan sepse interesat jan shume te ulet. Ne varesi te kreditit personal te nje personi interesi mund te jet aq i ulet sa 3%.

lissandro ka shkruar:

April 27: The Day the
Dollar Died

By Martin Hutchinson, Contributing Editor, Money Morning

I've dubbed this the "pesofication" of the U.S. dollar.

But we're really talking here about the dollar's long-term demise.

The pesofication of the dollar represents the end of the greenback as a major world currency and figures to be one of the major long-term challenges that we U.S. investors will face.

The dollar's demise was set in motion several years ago. But the greenback's fate was sealed in late April, when U.S. Federal Reserve policymakers had a final chance to take a stand against inflation - and failed to do so.

Let me explain ...
Catalysts for the "Pesofication" of the U.S. Dollar

Four years ago, I referred to the U.S. greenback as the "Bernanke peso." I coined this term, reasoning that U.S. Federal Reserve Chairman Ben S. Bernanke's decision to cut interest rates even as inflation was accelerating was bound to cause the dollar to lose value at an ever-increasing rate.

My prediction held up for a time, but was then derailed by the little matter of the collapse of the U.S. banking system. However, after the Fed's April 27 meeting, I can report that we're right back on track, and the pesofication of the dollar is progressing with startling rapidity.

That late-April meeting of the central bank's policymaking Federal Open Market Committee (FOMC) was the Fed's best chance to set a new course before its $600 billion "quantitative easing" program is scheduled to end on June 30. (The FOMC meeting scheduled for June 20-21 falls too close to the end of the Fed's quantitative-easing/U.S. Treasury-bond-purchase program for a new policy to be established.)

Bernanke seemed to underscore this by announcing that the central bank would, indeed, stop purchasing Treasury bonds on that date. He also explained that, in his view, the "market effect" of bond purchases is determined by the "stock" of bonds outstanding - as opposed to the "flow" of bonds into and out of the market.

We shall see.

Here's my bet: When the Fed stops buying about $225 billion of the Treasury's $400 billion quarterly funding needs, all hell will break loose in the Treasury bond market. After all, the two largest T-bond buyers are not going to be particularly active this summer: The Bank of Japan (BOJ) will be too busy spending money on that country's reconstruction from the earthquake/tsunami/nuclear power plant accident to be buying much U.S. government debt, while its counterpart in Mainland China - the People's Bank of China - has made it clear that it regards the United States as a pretty dodgy credit risk.

Please read on by clicking here ...
Buying Gas for 25¢ a Gallon

"Do you know that you can still buy gasoline for 25 cents a gallon?" My claim is absolutely, totally, 100% true - if you pay with a quarter that was minted prior to 1965. But the point of today's column isn't to applaud you if you already own plenty of silver; or to encourage you to get some, if you don't own enough. It's to make you realize how little prices have changed in the past 50 years - or even in the past 2,000 years. It's the value of our money that has changed. Click here to continue reading.

E pranoj faktin qe dollari asht zhvleresu dhe se ndoshta mund ta humbin pozicionin si monedha ma e fuqishme boterore. Por kjo ndoshta ndodh ndoshta nuk ndodh. Tesh per tesh nuk ka as nje monedhe tjeter ne bote qe asht aq e fuqishme sa te zajne vendin e dollarit. Kjo puna e dollarit si monedha nderkombtare asht ne diskutim dhe shume njerez bajn spekulime te ndryshme per te dyja anet e argumentit. por fakti qendron qe tesh per tesh nuk ka asnje monedhe tjeter qe te kete fuqine ta zevendesoje dollarin ne te ardhmen e afert. Kto spekulime gjithashtu bahen sepse europa dhe kina dojn me e ba monedhen e tyne 1sh ne bote por akoma se kajn fuqine ekonomike aty ku duhet. Europa me Euron ka probleme te jashtzakonshme sepse ka shtete si Greqia, Portugalia, Italia, Spanja etj. qe jane ne prag te falimentimit. Kurse Kina nuk asht ekonomi tregut e mirfillte. E ket gja se pranojn as Amerika as Europa. Keshtu qe vetem koha do te tregojn. Edhe sic ta kam thane ma perpara nje monedhe e zhvleresuar nuk eshte domosdo e keqe per ekonomine. Plus qe diku ne ket shkrimin qe kishe postuar ti kishte nje artikull per anen pozitive te renies se vleres se dollarit.

Tjetra, autori permend qe Fed nuk do te blejn ma Treasury Bills sa te mbarojne QE2. Nuk asht e vertete. The Fed Chairman ka than qe blerja e T-Bills do te ndalohet vetem nqs shifet se faktoret e ndryshem ekonomik jan permiresuar dhe nqs ekonomia nuk ka nevoje me per nderhyrjen ne nivele aq te larta te Federal Reserve. Prandaj edhe eshte ai takimi nga fundi i qershorit. Qellimi asht qe te studiohet e te vleresohet situata ekonomike e pastaj te merren vendime.

Persa i perket inflacionit qe permend ky autori ai e adreson ate ne nje menyre friksimi por nuk bjen shifra te sakta se sa asht taman inflacioni. E permend qe nafta mundet me ble prap me 25 cent. e thot qe cmimet nuk kan ndryshu por ka ndryshu vlera e pares. Por nje gja qe nuk tregon autori asht qe fenomeni i inflacionit nuk ndodh vetem me dollarin por ndodh me cdo monedhe te botes. Asht nje fenomen ekonomik normal dhe i pranueshem. Tesh per tesh inflacioni asht nen kontroll dhe asht diku reth 2.5%. Normat e inflacionit ne cdo vend te botes jane midis 1% dhe 3%. Inflacioni konsiderohet normal dhe i shendetshem nqs asht midis 2-2.5%. Plus qe para nja 6 muajsh Banka Federale pati problem se inflacioni ishte shume i ulet. I ishte afru 1% dhe rrezikonte te kalonte ne deflacion. E po kalove ne deflation shume shpejt kalon ne hyper-inflation. Pra me pak fjale argumenti i autorit per inflacionin nuk asht i sakte.

Te uroj tana t'mirat Lissandro

Me Rrespekt

Shkodran_NyC

Light travels faster than sound. That is why some people appear BRIGHT until you hear them SPEAK

OLIVE OYL
Fri Jun 03 2011, 03:28pm
Qukulina

Registered Member #4115

Lissandro do kisha pas qef prej tejet mos me copy/paste artikuj ne gjuh te huaj.Mundesh me i postu vetem si link dhe ai qe den me e lexu i 'troket aty'.
Per diskutime anglisht ke teme te posaçme.

Faleminderit per vemendjen dhe mirkuptimin.

[ Edited Fri Jun 03 2011, 03:37pm ]

I once had a thousand desires,
But in my one desire to know you
all else melted away.

trokit ketu

lissandro
Fri Jun 03 2011, 10:48pm
The pursuit of Happyness

Registered Member #1963

OLIVE OYL ka shkruar:

Lissandro do kisha pas qef prej tejet mos me copy/paste artikuj ne gjuh te huaj.Mundesh me i postu vetem si link dhe ai qe den me e lexu i 'troket aty'.

OLIVE OYL
Respekt po nuk po te kuptoj pse po e ven vedin ne nje pozicjon te panevojshem...... ne jena tui diskutu per qef deri sa flitet per shkodranet qe jetojn ne Usa dhe Canada kemi te drejt te perdorim kur esht nevoja gjuhen e vendit ku jetojm ......... qe te sqarohemi me mire njeri me tjetrin........

~*Christel*~
Fri Jun 03 2011, 11:13pm

Registered Member #1665

kisha shku per pushime si ne Kanada si ne Usa me gjith qef, po me jetu s'me kane terhek kurre ne asnji aspekt. Me pelqen ma shume Europa...ne kena 'European Dream' tone
lissandro
Fri Jun 03 2011, 11:21pm
The pursuit of Happyness

Registered Member #1963

~*Christel*~ ka shkruar:

kisha shku per pushime si ne Kanada si ne Usa me gjith qef, po me jetu s'me kane terhek kurre ne asnji aspekt. Me pelqen ma shume Europa...ne kena 'European Dream' tone

Hahahahah ~*Christel*~] nuk e kam nigju najher, qe njerzit te perdorin ket fraz qe po perdor, ti gjithmon esht folur vetem per "American Dream"...

ca me ke ba me qesh o Zot jo po "Albanian Dream"...

~*Christel*~
Fri Jun 03 2011, 11:22pm

Registered Member #1665

lissandro ka shkruar:

~*Christel*~ ka shkruar:

Hahahahah ~*Christel*~] nuk e kam nigju najher, qe njerzit te perdorin ket fraz qe po perdor, ti gjithmon esht folur vetem per "American Dream"...

hee he..ndoshta duhet me studiu politik europiane edhe ti e ishe bind
Al Bundy
Sat Jun 04 2011, 12:20pm
Al Bundy

Registered Member #1833

lissandro ka shkruar:

OLIVE OYL ka shkruar:

OLIVE OYL
Respekt po nuk po te kuptoj pse po e ven vedin ne nje pozicjon te panevojshem...... ne jena tui diskutu per qef deri sa flitet per shkodranet qe jetojn ne Usa dhe Canada kemi te drejt te perdorim kur esht nevoja gjuhen e vendit ku jetojm ......... qe te sqarohemi me mire njeri me tjetrin........

Pershendetje Lissandro.

Olive ka ba nji verejtje shume te nevojshme nga nji pozite qe i takon mi ba tashma.

Nuk e vej aspak ne dyshim interesin e postimeve anglisht qe i ke ba copy/paste. Bile e kam ndjek debatin tuaj me interes.

Tesh pavaresisht prej kesaj nji link mjafton ne raste te tilla mendoj edhe une.
Per dy arsye. E para kjo len ma teper motivim per me ba replike postimit. E dyta asht ma kollaj me citu nji postim tandin kur ky permban vetem nji link bjen fjala.

T'kuptona drejt. Asnji problem me permbajtjen ose me fjale anglisht te perdoruna ne menyre spontane. Thjesht nji verejtje e vogel teknike per raste te tilla ma teper bile per mu pas parasysh edhe prej forumistave te tjere ne te ardhmen.

Flm per mirekuptimin.

ShKoDrAn_NyC
Mon Jun 06 2011, 06:05pm
>>>>ALBO 4 EVER<<<<

Registered Member #956

lissandro ka shkruar:

~*Christel*~ ka shkruar:

HAHAHAHAHA. "Albanian Dream" Kot i kena marr rrugat un e ti Lissandro, ne e paskena pas Albanian Dream e s'paskena dit gja.

SuperGirl
Mon Jun 06 2011, 06:17pm
Miss.Felicity!

Registered Member #514

~*Christel*~ ka shkruar:

Edhe un krejt si ti. e kam shkru edhe ma perpara m'duket.
Europa mi affascina!!

Bre mâ zi kem' pun't tue shkue
Se kto mend vijn' tue u pakue ka vijn' krenat tue u shtue...(Gj.F.)

ShKoDrAn_NyC
Mon Jun 06 2011, 06:26pm
>>>>ALBO 4 EVER<<<<

Registered Member #956

SuperGirl ka shkruar:

~*Christel*~ ka shkruar:

Europa mi affascina!!

Ju Europiant shkoni te tema juj, mos u ngatrroni me temat e amerikanve. M'duket po bahem me i kerku ShkoderZemer me me ba Admin per do kohe qe me e pru Super-in ne terezi.

SuperGirl
Mon Jun 06 2011, 06:28pm
Miss.Felicity!

Registered Member #514

ShKoDrAn_NyC ka shkruar:

SuperGirl ka shkruar:

~*Christel*~ ka shkruar:

Europa mi affascina!!

Ju Europiant shkoni te tema juj, mos u ngatrroni me temat e amerikanve. M'duket po bahem me i kerku ShkoderZemer me me ba Admin per do kohe qe me e pru Super-in ne terezi.

(mosking)

Njat krah flej

shz t'ban admin, un fill ban (mosking)

ShKoDrAn_NyC
Mon Jun 06 2011, 06:36pm
>>>>ALBO 4 EVER<<<<

Registered Member #956

SuperGirl ka shkruar:

ShKoDrAn_NyC ka shkruar:

SuperGirl ka shkruar:

~*Christel*~ ka shkruar:

Europa mi affascina!!

(mosking)

Njat krah flej

ti ban 1 here un ban 3 here. LOL

SuperGirl
Mon Jun 06 2011, 06:39pm
Miss.Felicity!

Registered Member #514

ShKoDrAn_NyC ka shkruar:

SuperGirl ka shkruar:

ShKoDrAn_NyC ka shkruar:

SuperGirl ka shkruar:

~*Christel*~ ka shkruar:

Europa mi affascina!!

(mosking)

Njat krah flej

kur un bann nji here, ti no more ne shol deri sa t'me lutesh me t'fal

Sa per USA e Kanada, kisha ken shum ma kurioze me vizitu vendet natyrale qe kane te dyja, sesa me shku me pa gradaçelat e qyteteve amerikane. jam kurioze edhe per ameriken e jugut e ate qendrore.

Kush e di..ndoshta naj here..... :-?

[ Edited Mon Jun 06 2011, 06:40pm ]

ShKoDrAn_NyC
Mon Jun 06 2011, 06:59pm
>>>>ALBO 4 EVER<<<<

Registered Member #956

SuperGirl ka shkruar:

ShKoDrAn_NyC ka shkruar:

SuperGirl ka shkruar:

ShKoDrAn_NyC ka shkruar:

SuperGirl ka shkruar:

~*Christel*~ ka shkruar:

Europa mi affascina!!

(mosking)

Njat krah flej

Sa per USA e Kanada, kisha ken shum ma kurioze me vizitu vendet natyrale qe kane te dyja, sesa me shku me pa gradaçelat e qyteteve amerikane. jam kurioze edhe per ameriken e jugut e ate qendrore.

Po s'ban ti ban joooo, se je admin-e demokraciet ti. Mbylli syt aty e shko rrasja gjume.

Sa per vende natyrale shko neper fshatna te shkoders e shko neper alpe se si ne Shqipni e si ne Amerike isoj puna. Fush per fush e mal per mal hesapi.

SuperGirl
Mon Jun 06 2011, 07:02pm
Miss.Felicity!

Registered Member #514

ShKoDrAn_NyC ka shkruar:

SuperGirl ka shkruar:

ShKoDrAn_NyC ka shkruar:

SuperGirl ka shkruar:

ShKoDrAn_NyC ka shkruar:

SuperGirl ka shkruar:

~*Christel*~ ka shkruar:

Europa mi affascina!!

(mosking)

Njat krah flej

Po s'ban ti ban joooo, se je admin-e demokraciet ti. Mbylli syt aty e shko rrasja gjume.

Sa per vende natyrale shko neper fshatna te shkoders e shko neper alpe se si ne Shqipni e si ne Amerike isoj puna. Fush per fush e mal per mal hesapi.

Ktyne t'shqipnise i vi hakut. po desha me pa barin amerikan iher. cfare ngjyret do t'kete. (nethojza)

ShKoDrAn_NyC
Mon Jun 06 2011, 07:13pm
>>>>ALBO 4 EVER<<<<

Registered Member #956

Hahahaha. E kena barin blu ne ktej ka amerika.

SuperGirl
Mon Jun 06 2011, 07:18pm
Miss.Felicity!

Registered Member #514

nahhh...blu qielli, blu bari...se besoj.
Zoti ka ma shum fantazi se kaq

OLIVE OYL
Mon Jun 06 2011, 07:19pm
Qukulina

Registered Member #4115

ShKoDrAn_NyC ka shkruar:

ule kryt kur ec ma se po then qafen

all else melted away.

trokit ketu

ShKoDrAn_NyC
Mon Jun 06 2011, 07:28pm
>>>>ALBO 4 EVER<<<<

Registered Member #956

OLIVE OYL ka shkruar:

ShKoDrAn_NyC ka shkruar:

hahhahaha. Ja se uli kryt se s'dukem trim kur eci me kry posht.

OLIVE OYL
Mon Jun 06 2011, 07:30pm
Qukulina

Registered Member #4115

ShKoDrAn_NyC ka shkruar:

OLIVE OYL ka shkruar:

ShKoDrAn_NyC ka shkruar:

hahhahaha. Ja se uli kryt se s'dukem trim kur eci me kry posht.

hajt mirball pra mas e ul se po na tthu mandej a qilli jeshil ktu ne amerik e nuk bajm fart na

all else melted away.

trokit ketu

OLIVE OYL
Mon Jun 06 2011, 07:59pm
Qukulina

Registered Member #4115

SuperGirl ka shkruar:

mu e superit USA sna duhet i lek pervecse me ba foto around e me ble tesha .
E maj super??

all else melted away.

trokit ketu

lissandro
Mon Jun 06 2011, 11:19pm
The pursuit of Happyness

Registered Member #1963

Sa mire qe paska fillu me u frekuentu kjo tem prej Evropjanve ^:)^

West****
Mon Jun 06 2011, 11:43pm

Registered Member #2098

E ca that ju qe s'that kergja eeeeee ?
Usa ka t'miren e vet, Kanadaja gjithashtu. ku e nderton jeten e ku eshte ma mire per familjen atij i tham vend i mire.Kam pa USA flas per Shqiptaret qe jan rregullu shume mire, disa tjere hiq asnje perparim, N'Kanada gjithashtu.
Ashtu de )
Vizitoret i pranojme mire se t'vini, zemren e mire , ku rrim ne aty e keni vendin dhe ju, mire keq muhabet e zemren plot e kena per ju qe keni deshiren me arrdh, ardhshi t'barrdhe.lav ja gals end bojs
Go to page  1 2 3 4  

Jump:     Back to top

Syndicate this thread: rss 0.92 Syndicate this thread: rss 2.0 Syndicate this thread: RDF